Totaal aantal Berichten: 369
- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
Maar ziet r erg goed uit zo bij de blauwe kleur van de auto.
180,- euro ... ook uit ervaring
whahaha
hallo ik heb een vlugge vraag heeft iemand ervaring met een SPAX/RSX schroefkit voor de ds3 ?
mvg
een geen ervaring mee. Heb eibach verlagings veren en nog steeds tevreden, ja mijn auto ziet er echt goed uit nu
stijn330 schreef:hallo ik heb een vlugge vraag heeft iemand ervaring met een SPAX/RSX schroefkit voor de ds3 ?
mvg
Hier in NL is er volgens mij nog niemand met dat onderstel.
Ik zou je alleen adviseren om het niet te doen.
In de UK zijn er een paar die het hebben geprobeerd, maar hebben het allemaal na een tijdje weer veranderd.
Onderstel ging rammelen, is snoei en snoei hard en de kwaliteit laat te wensen over.
Tip: spaar iets door voor een Bilstein B14 schroefset (695 euro)
Schijnt echt fantastisch te rijden en niet eens oncomfortabel
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Fabian Wierth schreef:stijn330 schreef:hallo ik heb een vlugge vraag heeft iemand ervaring met een SPAX/RSX schroefkit voor de ds3 ?
mvg
In de UK zijn er een paar die het hebben geprobeerd, maar hebben het allemaal na een tijdje weer veranderd.
Onderstel ging rammelen, is snoei en snoei hard en de kwaliteit laat te wensen over.Tip: spaar iets door voor een Bilstein B14 schroefset (695 euro)
Schijnt echt fantastisch te rijden en niet eens oncomfortabel
via welke site heb je deze gevonde ?
en bedankt voor me te helpen :
mvg
Totaal aantal Berichten: 96
- DS 3 1.6 VTi 120pk so chic
lang geleden dat ik ng eens iets heb gezegd
vorige week eens langs geweest bij m’n garage voor een afspraak te maken voor onderhoud..
ik dacht ik zal eens even checken wat dat sierlijstje kost voor boven het achterste kenteken.
man, 105 euro????
originalcarparts.nl -> 50 euro..
I was like, wtf.. ik denk dat ik wel weet waar ik het ga kopen.. dat ding is amper 40cm lang..
Lekker aan de prijs dan… ik heb bij mijn dealer ook achterlicht sierlijsten gekocht, waren even duur als via het internet inclusief verzendkosten. Dus maar bij de dealert bestelt.
stijn330 schreef:Fabian Wierth schreef:stijn330 schreef:hallo ik heb een vlugge vraag heeft iemand ervaring met een SPAX/RSX schroefkit voor de ds3 ?
mvg
Onderstel ging rammelen, is snoei en snoei hard en de kwaliteit laat te wensen over.Tip: spaar iets door voor een Bilstein B14 schroefset (695 euro)
Schijnt echt fantastisch te rijden en niet eens oncomfortabelvia welke site heb je deze gevonde ?
mvg
de Bilstein set kan je bestellen via http://www.bilstein.nl
Bilstein wordt in NL geimporteerd en geleverd door Biesheuvel Autosport
Als je ze mailt en je hebt interesse, vraag dan even wat het kost als je 2 sets afneemt
Misschien heb ik ook wel interesse en misschien zijn er hier wel meer die interesse hebben?!
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Fabian Wierth schreef:stijn330 schreef:Fabian Wierth schreef:stijn330 schreef:hallo ik heb een vlugge vraag heeft iemand ervaring met een SPAX/RSX schroefkit voor de ds3 ?
mvg
Schijnt echt fantastisch te rijden en niet eens oncomfortabelvia welke site heb je deze gevonde ?
mvg
de Bilstein set kan je bestellen via http://www.bilstein.nl
Bilstein wordt in NL geimporteerd en geleverd door Biesheuvel Autosport
Als je ze mailt en je hebt interesse, vraag dan even wat het kost als je 2 sets afneemt
Misschien heb ik ook wel interesse en misschien zijn er hier wel meer die interesse hebben?!
oke zal ik zeker doen dank je
Zaterdag mooie velgen gekocht morgen eronder zetten na volledige check up in de garge alle gebreken worden verholpen werd mij gegarandeerd. Foto s overmorgen i can t wait
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
ik ben benieuwd!!!!
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Ziet er goed uit Gerjan!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0