58 van de 207
« Eerste  < Vorige 56 57 58 59 60 Volgende >  Laatste »
   
Restauratie Prestige laagdaks, bij de spuiter
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43330
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 29 juni 2012 03:23 PM
  [ # 856 ]

Luister boog, ik heb die koppen 1000x in mijn handen gehad en van cx’en op c35’s enz getimmert. Die koppen worden door elkaar heen op de diverse motoren gebruikt. Waterpomphuis overzetten, waterpomp er op en klaar is Klara.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 29 juni 2012 04:02 PM
  [ # 857 ]
F.SvM schreef:

Dynamo is getest ,deed het als nieuw.
@leontie. Maar goed, als Frank wil verzinken of wat dan ook, moet hij dat zelf weten. Lijkt mij persoonlijk zonde van het geld (kun je beter besteden aan de dynamo).


Jaaahaaaaaaaa!! Nou weten we het wel. Wink
Hij glimt als een keutel in het maanlicht, schitterend!!

(zo goed?)  Laughing

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 29 juni 2012 04:14 PM
  [ # 858 ]
La Léo schreef:
F.SvM schreef:

Dynamo is getest ,deed het als nieuw.
@leontie. Maar goed, als Frank wil verzinken of wat dan ook, moet hij dat zelf weten. Lijkt mij persoonlijk zonde van het geld (kun je beter besteden aan de dynamo).


Jaaahaaaaaaaa!! Nou weet ik het wel. Wink
Zal niet meer zeuren Laughing !

(zo goed?)  Laughing

Ja hoor dance

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 29 juni 2012 04:19 PM
  [ # 859 ]
waterman schreef:

Luister boog, ik heb die koppen 1000x in mijn handen gehad en van cx’en op c35’s enz getimmert. Die koppen worden door elkaar heen op de diverse motoren gebruikt. Waterpomphuis overzetten, waterpomp er op en klaar is Klara.

Valt me een beetje tegen dacht wel vaker Laughing

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
XM 2.9 V6 Exclusive
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 23-01-2009

- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Gepost: 29 juni 2012 06:05 PM
  [ # 860 ]
F.SvM schreef:
waterman schreef:

Luister boog, ik heb die koppen 1000x in mijn handen gehad en van cx’en op c35’s enz getimmert. Die koppen worden door elkaar heen op de diverse motoren gebruikt. Waterpomphuis overzetten, waterpomp er op en klaar is Klara.

Valt me een beetje tegen dacht wel vaker Laughing

Hahaha! Smile

Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971

Profiel  
 
Gepost: 29 juni 2012 10:03 PM
  [ # 861 ]
F.SvM schreef:
La Léo schreef:
F.SvM schreef:

Dynamo is getest ,deed het als nieuw.
@leontie. Maar goed, als Frank wil verzinken of wat dan ook, moet hij dat zelf weten. Lijkt mij persoonlijk zonde van het geld (kun je beter besteden aan de dynamo).


Jaaahaaaaaaaa!! Nou weet ik het wel. Wink
Zal niet meer zeuren Laughing !

(zo goed?)  Laughing

Ja hoor dance

Ach wat een humor zeg. Jij weet echt niet wanneer iets niet meer grappig is hè?
Maar weet je wat: ik zal helemaal niet meer in dit topic reageren, ben je meteen van mijn “gezeur” af. Fijn toch? Iedereen blij.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 30 juni 2012 01:56 AM
  [ # 862 ]
La Léo schreef:

[quote author=quote]

Ach wat een humor zeg. Jij weet echt niet wanneer iets niet meer grappig is hè?
Maar weet je wat: ik zal helemaal niet meer in dit topic reageren, ben je meteen van mijn “gezeur” af. Fijn toch? Iedereen blij.

Ik heb je al een PM gestuurd .
Maar ik wil het ook hier effe zeggen
Dit is niet mijn bedoeling geweest.
Dus hier ook een excuus van mij ,voor als ik je beledigd heb.
Dit forum is veel te leuk en leerzaam ,dus ik hoop van harte dat je ,je gewoon weer bemoeid met dit topic.
Ook zullen we het niet altijd eens zijn.
Dus nogmaals mijn excuus.!

Mensen welterusten.

Vriendelijke groet frank

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 30 juni 2012 07:32 AM
  [ # 863 ]

goede morgen

Gister effe een motorbok gemaakt .
Daarna alles van de draaibok afgehaald.
En op de vaste bok gezet.
Als ik beter had opgelet,dan had ik hem niet origineel nagemaakt .
Want dit is echt slecht voor de rug Marja ,volgende keer beter.
Op dit moment de draaibok niet meer nodig,dus wie hem lenen wil?
Niet langer dan twee tot drie jaar,want dan heb ik hem zelf weer nodig.


https://picasaweb.google.com/104808338418977024156/20120630062006?authuser=0&feat=directlink

morgen weer meer

vgf

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17406
Geregistreerd: 15-10-2006

- CX 2400 Super
Gepost: 30 juni 2012 09:31 AM
  [ # 864 ]
F.SvM schreef:

goede morgen
Op dit moment de draaibok niet meer nodig,dus wie hem lenen wil?
Niet langer dan twee tot drie jaar,want dan heb ik hem zelf weer nodig.

Ga je over drie jaar weer opnieuw beginnen?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 30 juni 2012 10:16 AM
  [ # 865 ]

volgende auto Wink

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17406
Geregistreerd: 15-10-2006

- CX 2400 Super
Gepost: 30 juni 2012 10:28 AM
  [ # 866 ]

Wow, ik verheug me nu al op dat topic!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 30 juni 2012 10:56 AM
  [ # 867 ]
RensKorevaar schreef:

Wow, ik verheug me nu al op dat topic!

Erg hè ik ook ,want in gedachten is deze auto al helemaal af.
Van onder tot boven en tot het laatste schroefje Wink

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 30 juni 2012 11:11 AM
  [ # 868 ]
F.SvM schreef:

volgende auto Wink

Een SM excaim  question  cheese

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 30 juni 2012 11:29 AM
  [ # 869 ]

Of een traction of een rally uitvoering van de cx.
Voorkeur .............. Een SM.
Wink

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 30 juni 2012 03:12 PM
  [ # 870 ]

Ja een sm, super.
Maar ik durf niet.

Ik wel wel zeggen dat ik cx ook niet gedurfd had als ik jouw topic gelezen had voor ik aan cx begon.
Het is al vaker geschreven hier, maar ongeloofelijk hoe je dat aanpakt.
Echt super hoor!

Ik, en ik denk velen met mij, zou daar nooit het geduld voor kunnen opbrengen.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
 
58 van de 207
« Eerste  < Vorige 56 57 58 59 60 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook