Goed bezig. Ziet er netjes uit.
Welke banden heb je nu?
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
dank je wel voor de reacties allemaal ik zou zeggen zo rijd er maar 1tje rond! en voorlopig stopt de tunin anders word het overdreven en is het niet meer mooi, mijn buurman zei daarstraks nog amai wat ziet hij er nu stoer uit, ik zei net zoals de eigenaar haha
ja de velgen lijken een beetje op die van jouw (jvwb) maar bij mij zijn er nog schroefjes aan de spaken. 18inch ging niet goed aflopen denk ik teveel putten in de weg. De banden die bij de set heb geleverd gekregen zijn max 3000 nie de beste band maar rijd eigenlijk heel goed. is een regenband dus dat vind ik beter dan een zomerband. De michelins zijn stiller mss wel iets zachter maar het scheelt niet veel vind ik zelf in de regen zijn de michelins niet veel waard vind ik, en daar doen deze het beter. jaja mijn DS3 is af nu!
voor:
na
Verlaging
Alle ruiten getint
Zonneband
Stickers WRC
Leds samen met oranje lichtjes
Velgen
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Gerjan30 schreef:idd nitro
Wat grappig, ik heb precies hetzelfde voornemen! Ik vind het namelijk wel vet hoe vele Amerikaanse auto’s permanent hun voorste knipperlichten permanent ingeschakeld hebben wanneer de verlichting brandt. Heb jij oranje W5W lampen met een zilveren laag (à la Philips SilverVision) gebruikt of zijn het echt oranje W5W lampen?
5watt lampjes philips 2euro per stuk appart verkrijgbaar
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
zal in nederland zeker weer niet mogen….
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
De kans dat dit in Nederland niet mag is inderdaad aanwezig. Aan de andere kant, zoals ik al zei rijden vele Amerikaanse auto’s in Nederland rond die exact hetzelfde hebben. En mocht je het dan toch doen, neem dan voor alle zekerheid een setje witte W5W-lampen mee zodat je ze direct kan vervangen wanneer de politie je aan de kant heeft gezet.
Ook al gedacht aan claims als je een ongeluk veroorzaakt en de tegenpartij erachter komt dat jouw auto niet conform de wet-en regelgeving is? Wordt gretig gebruik van gemaakt in hetzelfde land als waar die altijd brandende knipperlichten vandaan komen…
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gerjan30 schreef:voor:
na
Verlaging
Alle ruiten getint
Zonneband
Stickers WRC
Leds samen met oranje lichtjes
Velgen
amai mooi!
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
adirem schreef:Wordt gretig gebruik van gemaakt in hetzelfde land als waar die altijd brandende knipperlichten vandaan komen…
Dat blijft een mogelijkheid/risico. Maar in datzelfde land kan je ook al een claim indienen/rechtszaak aanspannen als blijkt dat de magnetron niet bedoeld was om je hond te drogen…
soms moet je eens wat risico in je leven nemen. een paar lampjes een korte zonneband kan niet echt veel kwaad he.
thx willi
Ben geen fan van de zonneband, maar voor de rest!
Ben geen fan van de zonneband, maar voor de rest!
@ Gerjan: vind het echt heel fraai wat je allemaal gedaan hebt. Des te groter het gemis van de achterspoiler, die zou het echt afmaken imo
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Ik ben het volledig eens met bovenstaande opmerking van NeufegliseThierry!
Voor de rest ziet het er top uit
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler