Gisterenavond om een uur of half 1 een aanrijding gehad met een ree. Het beest kwam van rechts maar heeft ‘t er toch slecht vanaf gebracht, evenals mijn BX. Zie hier een aantal foto’s…
Eerste impressie: bumper / rechtermistlamp kapot, deuk in motorkap, linkerkoplamp zit los, kentekenplaathouder van ‘t forum aan diggelen, kentekenplaat kwijt.. Lekt geen vloeistof uit volgens mij…
He, ik zie geen fotos :
met dank aan ZX cruiser, die heeft de foto’s in linkjes veranderd zodat ik mijn inloggegevens weg kan halen…
hoe was de ree de aan toe en wat heb je met dat beestje gedaan :
De ree was in 1 klap dood.. Heb ‘m namelijk met 90 km/u frontaal aangereden.
das minder maar op zicht valt de schade wel mee als je met 90 km per uur heb gereden maar het is wel erg zonde
‘k heb de onderkant nog niet bekeken…
Maar reeën zijn er hier best wel veel hoor, alleen hij kwam nu van een fietspad af, dat verwacht je niet.
Mocht er iemand zijn die behoefte heeft om de foto’s fatsoenlijk op ‘t forum te zetten—> graag!!!
ZX-Cruiser schreef:Je moet de link zelf copy-pasten, dan gaat het wel goed.
Bij mij is ‘t wel klik en go hoor!
waarom heb je kenteken niet opgezocht waar het gebeurd is je kan nu moeilijk aan een nieuwe plaat komen
Zag pas op de parkeerplaats dat m’n kentekenplaat eraf was, had toen geen zin meer om terug te rijden. Vandaag de politie gebeld en m’n kentekenplaat is kennelijk gevonden.. Ik wordt straks teruggebeld voor de verdere afhandeling.
voge schreef:
Mocht er iemand zijn die behoefte heeft om de foto’s fatsoenlijk op ‘t forum te zetten—> graag!!!
bij deze:
voge schreef:Zag pas op de parkeerplaats dat m’n kentekenplaat eraf was, had toen geen zin meer om terug te rijden. Vandaag de politie gebeld en m’n kentekenplaat is kennelijk gevonden.. Ik wordt straks teruggebeld voor de verdere afhandeling.
Oh heel netjes dan!!
Want is een procedureel gekloot om nieuwe kentekenplaten aan te vragen.
Schade valt trouwens mee zo te zien. Ik heb van Roel (die ook eens een ree kapot gereden heeft met zijn turbo diesel break) dat het een aardige rommel kan geven. Hij heeft voordat ie ook maar iets ging doen verder eerst alles onder de motorkap met een hogedrukreiniger afgespoten want t bloed van die ree zat overal!! Met een diesel trouwens geen punt, t motorblok afspuiten.
Jeetje dat moet een een flinke ree zijn geweest! BX is ook sielug… zonde!
met een bezine ook niet als je maar niet vol op de bedraading gaat lopen spuiten
Zoals je op de laatste foto kunt zien (de oplettende kijker tenminste) heb ik de motorkap nog niet open gehad. Ga er dinsdag aan beginnen.
voge schreef:Zoals je op de laatste foto kunt zien (de oplettende kijker tenminste) heb ik de motorkap nog niet open gehad. Ga er dinsdag aan beginnen.
Vroeg me inderdaad al af of dat dingetje wat op de kap lag er niet onder had horen te zitten