Ik heb vandaag een Citroen Saxo gekocht! Helaas zit er geen handschoenvak in. Heeft iemand ervaring met het inbouwen daarvan?
model 2001 of later op eerste zicht
denk er niet aan er zit daar een airbag dus niet aan te bevelen om op de normale plek een handschoenvak te zetten…
onder het dashboard kan wel :d
ps zie ik daar een zwarte begin de autowax maar boven te halen
Het is inderdaad een uit 2001 en op die plek zit een airbag. Waarom is het niet aan te bevelen om de airbag te verwijderen? Ik rij 99% van de tijd alleen en ik heb nu nergens een plek om spullen buiten zicht op te bergen.
Lades onder de stoelen zouden evt. ook kunnen, weet je of zoiets bestaat voor de Citroen-stoelen? Ik kan nog niet kijken of het past want ik ontvang de auto volgende week pas.
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
[edit mod]Capslock berichten worden altijd gewist! [/editmod]
omdat er zo een veiligheidsfutere verwijderd word; en er mogelijk een storing optreed in het airbag systeem waardoor met wat pech de linker niet afgaat indien nodig of plots wel afgaat. normaal kan je wel zon lade onder de bijrijdersplaats zetten. bij mij stond er 1 in maar ik heb die eruit gesloopt stond in de weg voor men subje…
Oke duidelijk, dan maar een lade onder de bijrijdersstoel. Iemand toevallig een goed adres daarvoor? Ik kon niet direct iets vinden.
Totaal aantal Berichten: 48
- Saxo 1.1 SX
Volgens mij zit die er al. Bij onze ‘96 in ieder geval wel.