80 van de 118
« Eerste  < Vorige 78 79 80 81 82 Volgende >  Laatste »
   
XM’s te koop
Mark Gielen
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gepost: 26 mei 2012 09:31 AM
  [ # 1186 ]

Hier een kostbare XM, het is wel ff een stukje rijden voor hem te kunnen bekijken,

XM

MArk

CX 2000 pallas ‘78  
 

citroencx.eu
Facebook

Profiel  
 
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 26 mei 2012 03:24 PM
  [ # 1187 ]

Ongeveer €8000 voor een V6 (ES9J4) is inderdaad aan de prijzige kant. ($48.000=Arg. peso’s 48.000) Ben wel benieuwd of die 265pk waar is, of uit dezelfde duim is gezogen als de claim dat er een maserati V6 in ligt.

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 mei 2012 06:02 PM
  [ # 1188 ]

Op het plaatje zie ik gewoon een PSA ES9 V6.24 blok wat ook gewoon in de XM hoort.

Ik denk dat ze gewoon ooit iets gehoord hebben van een V6 Maserati in een Citroën en dat ze de XM met een SM verwarren…
Waar ze de PK’s vandaan halen geen idee, misschien verwarren ze kW met PK’s?

Profiel  
 
Paul Cornelisse
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 857
Geregistreerd: 27-07-2004

- XM V6 24V Exclusive
Gepost: 26 mei 2012 10:52 PM
  [ # 1189 ]

Zal best. En waarschijnlijk hebben ze er daar heel weinig van.

Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 14 juni 2012 05:53 PM
  [ # 1190 ]

De Ex Lucas, Emiel en mijn XM weer te koop.

http://link.marktplaats.nl/564656729

P.S. er zijn volgens mij meer op het forum die deze XM hebben gehad.

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 29 juni 2012 08:02 PM
  [ # 1191 ]
Brian schreef:

Ongeveer €8000 voor een V6 (ES9J4) is inderdaad aan de prijzige kant. ($48.000=Arg. peso’s 48.000) Ben wel benieuwd of die 265pk waar is, of uit dezelfde duim is gezogen als de claim dat er een maserati V6 in ligt.

Ik zou best zo’n wagen willen hebben….
Wat kost nu een XM V6 gemiddeld van 1997/1998 met 135000/150000km Voor dit type XM zie ik maar weinig vergelijkingsmateriaal als bijv. een CX. Is €7000,= ook te hoog?

Profiel  
 
JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3437
Geregistreerd: 23-06-2006

- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 29 juni 2012 08:33 PM
  [ # 1192 ]

Wat de gek er voor geeft. Alles tussen € 1.000 en € 4.000 is te verklaren, alles daarboven is droom (voor de verkoper). Aan verbruik per jaar kost zo’n ding al gauw meer dan de aanschafprijs. Tussen 150 k en 300 k km krijg je zomaar € 5.000 voor je broek als je het zelf niet kan. Als je het allemaal zelf doet de helft. Als je geluk hebt.

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 02 juli 2012 10:42 PM
  [ # 1193 ]

En onder de 100000km (zijn er niet veel) dan kan het natuurlijk een €1000/€1500,= hoger zijn…. Ben een beetje aan het rondkijken, maar nog niet zeker of ik voor een XM zal gaan. Geen dagelijkse auto.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 02 juli 2012 10:57 PM
  [ # 1194 ]

een auto van die leeftijd met een zeer lage km stand, ruim onder de 100k wil niet zeggen dat alles goed is hoor. Ze zijn heir en daar wel voorbij gekomen maar dan moet er meestal eea aan rubber vervangen worden dat is uitgdroogd. De afschrijving op z’n lage km xm is ook behoorlijk aangezien je meestal dus betaald omdat er een lage km stand op zit.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 juli 2012 05:35 PM
  [ # 1195 ]

Dat kan wel het geval zijn, maar als er de laatste 2 a 3 jaar wel gewoon 10k per jaar is gereden dan lijkt het me dat zulke storingen allemaal al verholpen zijn.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 03 juli 2012 06:15 PM
  [ # 1196 ]

uit ervaring kan ik je vertellen dat je die illusie kan laten varen Mr. Green

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 juli 2012 06:45 PM
  [ # 1197 ]

Het lijkt mij als er 30k na stilstand zulke ziektes er toch wel uit moeten zijn…

Mijn CX heeft ruim 2 jaar in een garagebox stil gestaan, daar heb ik eigenlijk ook weinig nadeel aan onder vonden qua uitgedroogde rubbers.

Profiel  
 
JJRoadrunner
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 219
Geregistreerd: 11-06-2009

- XM 2.0 16v op LPG G3
Gepost: 03 juli 2012 11:14 PM
  [ # 1198 ]
gompy58 schreef:

uit ervaring kan ik je vertellen dat je die illusie kan laten varen Mr. Green

dito

Roadrunner… never been caught.

Profiel  
 
Felice
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 756
Geregistreerd: 20-07-2011

Gepost: 28 juli 2012 07:19 PM
  [ # 1199 ]

Bij mij op het dorpsplein.

V6 uit 1990: 750 euro
apk tot februari

Kon het eerste cijfer van de kilometerteller niet zien. x93.xxx km. Zal wel 193 zijn, maar 293 kan ook natuurlijk.

9 dagen later op kenteken gezet dan mijn BX.

Profiel  
 
JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3437
Geregistreerd: 23-06-2006

- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 28 juli 2012 08:34 PM
  [ # 1200 ]
Felice schreef:

Bij mij op het dorpsplein.

V6 uit 1990: 750 euro
apk tot februari

Kon het eerste cijfer van de kilometerteller niet zien. x93.xxx km. Zal wel 193 zijn, maar 293 kan ook natuurlijk.

Of 393000? Maar dat maakt dan ook niet zoveel meer uit, die motoren en bakken houden het bij een beetje regulier onderhoud wel uit.
Je krijgt dan allerlei secundaire toestanden, zoals deurrubbers, portiervangers, spiegelverstellers, slangen en weer nieuwe elektrische storingen en meer van die dingen.

Hoewel deze wagen er ondanks die sjonnievelgen nog erg mooi uitziet.

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  
 
 
80 van de 118
« Eerste  < Vorige 78 79 80 81 82 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook