Gegroet!
Aangezien ik in vorige posts mijn antwoord niet vond: een nieuw topic.
Ik zou graag 2 speakers inbouwen in mijn hoedenplank, echter vind ik de aansluitingen voor vanachter (geen speakers vanachter) niet. Er vertrekken 8 groene kabels vanuit de isoaansluiting, en in de stekkerkast vind ik 2 groene kabeltjes aan een rode connector. Is dit de linkerachter aansluiting? Waar ergens zit dan de rechtsachteraansluiting? Onder het tapijt zie ik rechtsvanvoor 6 groene kabels naar achter lopen. Zit hij dan vanachter? of toch ergens in de zekeringskast?
Mvg,
Roels Jo
wat voor uitvoering heb 3 of 5 deurs?
Je hebt bij je iso stekkers 1 voor voedingen en 1 voor de luidspreakers als er draden orgineel liggen met de luidspreker iso 8 draden hebben en kan het zijn dat de draden in de b stijl liggen (bij een 5 deurs) of in de buurt van de achterbank onder Het tapijt (Bij een 3 deurs) Hier kunnen ze ook achter het luidspreaker kapje in die holle ruimte zwerven.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
het betreft een 5deurs uitvoering…
Ik zal morgen eens kijken! bedankt!
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
Ik heb bij mijn 5-deurs vanwege de uitvoering (standaard geen boxen achter) gewoon zelf kabels gelegd.
LinksAchter bijv onder de linkervoet van de bestuurder onder de achterbank (eronder zit geen tapijt) dan via de onderkant van de blokjes waar de hoedenplank op rust (naast het ‘scharnier’ van de plank). Denk aan een connector tussen je boxen en je draad! Anders kan je hoedenplank er nooit meer uit.
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Daar had ik zelf al aan gedacht. In de B stijl heb ik de kabel onderbroken (aangezien er toch geen speakers in mijn deur zitten) en heb ik een speakerdraad gelegd tot vanachter en met klemmetjes aangesloten op de speakers in mijn hoedenplan. Echter: ik krijg geen geluid naar achter? Met de balance van de radio is alles goed en de aansluitingen van de radio zijn nieuw…
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
probeer anders ja radio los te leggen en dan met losse draden en losse boxen te testen welke aansluitingen achterop de radio geluid geven. Dan kan je vanuit daar kijken welke draad aangesloten zit en of de draad naar achteren goed zit.
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,