Gisteren de 16 klepper van volgensmij Bearwill gezien bij de Aldi aan de Geldropseweg in Eindhoven. Wat een mooi ding blijft het toch Chapeau!!!
Een BX ? Jaaa zeej tie!!
Kijk wat ik gisteren tegenkwam:
IMG_7628 by Lars Wullink, on Flickr
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Volgende keer even langs Almkerk rijden!
Mijn familie in Oostenrijk zag vandaag een 14TZE rijden, helaas geen camera bij zich.
Heb ik ook wel eens gezien in Oostenrijk.
1 van de weinige landen waar deze uitvoering is geleverd.
Kwam nog boven de 14TGE.
Bob
Mijn familie in Oostenrijk zag vandaag een 14TZE rijden, helaas geen camera bij zich.
Heb ik ook wel eens gezien in Oostenrijk.
1 van de weinige landen waar deze uitvoering is geleverd.
Kwam nog boven de 14TGE.
Bob
Totaal aantal Berichten: 3833
- CX 2200
- CX 2200
Vandaag een grijze Cannes of duivel achter me op de molenweg in Nijmegen. Hij ging rechtdoor richting station, ik onze straat in en opeens reed hij weer langs. Wilde zeker even kijken waar die break heenging.
Ja dat was ik. Ik heb je bij de LUX (buiten) wel eens gesproken, toen was je de break aan het uitladen. Na de boodschappen bij de AH altijd even kijken of de GT en de break er nog staan te glimmen. Het houdt Nijmegen zo mooi. Btw, had de Cannes net opgehaald. Hoofdremcilinder en een of andere rubberen ring in de stuurstang zijn vervangen. Motorkap en dak eindelijk opnieuw gespoten. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Klaar voor de ICCCR. Wat bedoel je trouwens met duivel ? Gr Jeroen
Foto’s op pagina 93 onderaan. Daar lijkt de lak van de motorkap nog wat, maar bij het schuren bleek er vocht onder de lak te zitten. Gelukkig geen stalen motorkap!
De BX Deauville wordt hier wel eens “Duivel” genoemd.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Wat je toch allemaal weer leert op het forum. Gelukkig rijd ik in een Cannes.
Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Amsterdam
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Gisteren de 16 klepper van volgensmij Bearwill gezien bij de Aldi aan de Geldropseweg in Eindhoven. Wat een mooi ding blijft het toch Chapeau!!!
Klopt. Ik zag je GTi pas toen ik achteruit het parkeervak uitkwam en had een beetje een stijve nek van het bewonderen ervan. Mijn oude dame ziet er inderdaad, ondanks de toen aanwezige ruime hoeveelheid vogelpoep op haar bevallige lijf, nog best aardig uit, maar die van jou mag er ook wezen en een GTi en een 16V op één parkeerterrein zie je ook niet al te vaak, behalve dan bij Citromobiel.
We hebben nog even vriendelijk naar elkaar gelachen, had al zo’n vermoeden dat de GTi van jou was. Volgende keer mag je ook wat tegen me zeggen.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Ik heb net beide BX’en gespot. Eerst de BX van Bearwil, en daarna die van RvdB1990, kan dat? Op de Hezerweg.
Zou kunnen. Ik woon in een zijstraat van de Heezerweg, dus daar rij/vlieg ik regelmatig overheen.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Dat ik jouw BX heb gezien weet ik 100% zeker, voornamelijk omdat ik die al 100x gespot hebt. Ik vroeg me af of de BX gti die ik gezien had die van RvdB was.