Daar had ik ‘t wel graag gehad ja
voge schreef:Daar had ik ‘t wel graag gehad ja
Ff hengelen met een fietsspaak of anders een stukje ijzerdraad.
‘t is me bij die witte ook al eens gelukt, ga dinsdag maar eens vissen inderdaad… stevig stukje ijzerdraad doet wonderen…
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
was dat een orginele citroen-forum.nl kentekenplaathouder?
je weet waar je nieuwe kan bestellen he
Lekker, reeenbout met kerst !
Maar toch wel een beetje duur vrees ik ...
Schijt aan originaliteit.
Ja die springen er zo voor…Heb het ook een keer gehad. (Was een kleintje, op slag dood, alleen kentekenplaat krom )
Succes met de reparatie, en fijne kerstdagen (met een fijn diner )
Test
héé da’s vervelend! een suicide-ree. ik hoop dat je de boel snel gerepareerd hebt!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Toch jammer dat je die beesten alleen maar ziet:
1- als je er een op je voorbumper krijgt
2- als je er een op je kerstdis krijgt
Ik heb er in elk geval nog nooit een in het wild gezien en eigenlijk ontken ik dat ze bestaan
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Harm schreef:Toch jammer dat je die beesten alleen maar ziet:
1- als je er een op je voorbumper krijgt
2- als je er een op je kerstdis krijgt
Ik heb er in elk geval nog nooit een in het wild gezien en eigenlijk ontken ik dat ze bestaan
Bij me oma zag ik ze vroeger vaak….
Als je dan smorgens wakker was en keer aan de bosrand dan liepen er wel vaak 3
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Als je dan smorgens wakker was en keer aan de bosrand dan liepen er wel vaak 3
Dat verklaart het… een is aangereden door een forummer (ben ff kwijt wie), de tweede door Voge, en de 3e eten we met kerst… geen wonder dat ik er geen zie!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Harm schreef:Als je dan smorgens wakker was en keer aan de bosrand dan liepen er wel vaak 3
Dat verklaart het… een is aangereden door een forummer (ben ff kwijt wie), de tweede door Voge, en de 3e eten we met kerst… geen wonder dat ik er geen zie!
TJa je moet toch vaker in de ONBEWOONDE wereld komen dan zie je zulke dingen in het wild
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Harm schreef:Als je dan smorgens wakker was en keer aan de bosrand dan liepen er wel vaak 3
ik denk dat de mens toch de grootse hand er in heb dat ze uitsterven
Bij een Zweedse vriendin van mij hebben ze vaak elanden in de achtertuin. Hier in NL krijg je wild alleen maar te zien op een plastic schaaltje verpakt in plastic bij de AH.
Hier in NL krijg je wild alleen maar te zien op een plastic schaaltje verpakt in plastic bij de AH.
Da’s ook de manier waarop ik ze het liefst zie trouwens
Hier zitten een hoop reeen. Smorgens zie ik er zeker een stuk of 4, vaak dezelfden. En s’nachts tussen 1 en 5 heb je ze zo voor de auto. Ik moet een paar km door het bos rijden om bij mijn huis te komen, en na zonsondergang rijdt ik nooit harder dan 40 km. En dan tel je er al gauw een stuk of 2 á 3 die oversteken.
Test