Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
JanS schreef:Even het volgende: uitlaat is okay. Tevens zit er een splinternieuwe accu in. Veerbollen zijn ook okay. Eigenlijk is alleen de kop krom en zijn de adal’s op
JanS
Oow vond dat ie nog wel netjes op zijn pootjes stond
maar dan laat ik ze er lekker onder zitten
Accu is idd nog erg mooi
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Damn, blijkt het afscheidsfeestje van mijn schoonzus die weer eens naar frankrijk gaat emigreren de 29e te zijn…...
Helaas kan ik er dus niet bij zijn
EW schreef:Damn, blijkt het afscheidsfeestje van mijn schoonzus die weer eens naar frankrijk gaat emigreren de 29e te zijn…...
doet ze dat vaker dan
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EW schreef:Damn, blijkt het afscheidsfeestje van mijn schoonzus die weer eens naar frankrijk gaat emigreren de 29e te zijn…...
Jammer PB anders maar wat je wilt dan leg ik het voor je appart
citroenc2 schreef:EW schreef:Damn, blijkt het afscheidsfeestje van mijn schoonzus die weer eens naar frankrijk gaat emigreren de 29e te zijn…...
Helaas kan ik er dus niet bij zijndoet ze dat vaker dan
Is pas de tweede keer. Hebben ook al een terugkeerfeestje gehad.
Maar dit keer hebben ze in nl een koophuis en geen huurhuis en houden ze het huis aan.
McDean schreef:
Was alleen geïnteresseerd in het stuurwiel dat stoterstangen mee zou nemen. Wou bovendien eens op vingers kijken hoe je een en ander sloopt en indien nodig een handje mee uitsteken.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EW schreef:McDean schreef:
Was alleen geïnteresseerd in het stuurwiel dat stoterstangen mee zou nemen. Wou bovendien eens op vingers kijken hoe je een en ander sloopt en indien nodig een handje mee uitsteken.
Okidokei stoterstangen mag stuurwiel ook wel bij mij achterlaten
Is het iig al dichter in de buurt en ik kom ook nog wel is in enschede
Gaat het nou morgen door of niet? hier in het zuiden ligt VEEL sneeuw en is het spekglad.. hoe is het daar in Geesteren?
- BX Sport MK2
- AX GT chic
HET GAAT DOOR :bananna
Hier ligt zowat nix
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Nou ik heb iig al zin in morgen iedereen kan zich nog aanmelden
deur63 schreef:Yup, me tooo, maar hoe laat ben ik welkom? kan ik daar rekening mee houden enzo.
Niet onhandig nee. Maar voor 10:30 zal ik er sowie so niet zijn, ik zal wel een beetje onthaast die kant op komen vanuit ‘t westen. En anders gaan we wel even sneeuwballen gooien oid
Ich bin ein Breaker
- BX Sport MK2
- AX GT chic
karel schreef:deur63 schreef:Yup, me tooo, maar hoe laat ben ik welkom? kan ik daar rekening mee houden enzo.
Niet onhandig nee. Maar voor 10:30 zal ik er sowie so niet zijn, ik zal wel een beetje onthaast die kant op komen vanuit ‘t westen. En anders gaan we wel even sneeuwballen gooien oid
hahahah kijk maar je bent vanaf 10 uur al lang welkom hoor