Ha, echt geweldig hoe ze dat doen, zo’n lange tocht met zo’n auto!
Ik heb nu één dag gereden in mijn C-zero; echt geweldig leuk.
Nu staat ‘ie voorlopig achter het huis en op marktplaats. Ik heb deze auto gewonnen, ga ‘m verkopen en de opbrengst is voor goede doelen.
Mocht iemand belangstelling hebben, zoek even mijn aanbieding elders op het forum:)
Ik ben eigenlijk zelf wel benieuwd naar meer ervaringen met deze auto, bijvoorbeeld wat betreft het bereik. Ik ga er zelf niet te veel mee rijden, omdat ‘ie verkocht moet worden.
Echt verrassend vond ik de bagageruimte! Ik ben een C-1 gewend, daarin past geen krat bier. Maar in de Zero:
Totaal aantal Berichten: 17396
- CX 2400 Super
In de Zero past zero?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
?
- CX 2400 Super
“Maar in de Zero” had je geschreven, dus wist ik niet wat je bedoelde. Inmiddels wel:
Dat zou je inderdaad niet verwachten!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
He, dat is raar: ik meende echt die foto toegevoegd te hebben. Nu staat er een ander.
Nu ja, die bedoelde ik ja:)
- CX 2400 Super
We hebben al langere tijd niets van de Electric Odyssey gehoord. Volgens het laatste bericht op hun site is de grens van China naar Kazachstan gepasseerd.