Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ik denk, waar je zoiets ook gaat organiseren, je blijft zitten met een aardige afstand. Zeken als de Belgen mee willen/gaan doen.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Mooi plan!
Kijkend op de Benelux kaart: als je het een dagrit wilt maken voor NL, BE (en wellicht een enkele Luxemburger… )dan is omgeving Tilburg-Breda-Turnhout het meest centraal. Blijft niettemin een best end rijden als je uit Groningen moet komen…
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Heb je rekening gehouden met al op stapel staande evenementen? Niet dat ik dit geen leuk initiatief vind, maar het zou jammer zijn als je vanalles gaat regelen en er komt vervolgens een handjevol mensen. Zo is het Lustrumevenement van de Citroen CX Club Nederland een week later. Ik zou een periode prikken waarin je min of meer de enige bent, des te groter is de kans op een goeie opkomst. Just my two cents…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Midden aug heb je in elk geval ICCCR 2012.
Begin sept tot half sept zijn er vaak nog niet zoveel evenementen.
Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
ok, ik denk dat ik de datum vasthou op 15 september 2012, ik had dit vooraf al bekeken op diverse kalenders, en zoals Arjan ook al opmerkte, is er na de ICCCR dan eventjes wat meer rust in de kalender. Er zal natuurlijk altijd wel ergens iets te doen zijn, maar kom, een mens moet keuzes maken.
het eindpunt ligt al vast, één tussenstop ook (met een machtig mooi uitzicht over een totaal onbekend stuk belgië) en het startpunt blijft ergens rond Gent denk ik, maar dat ligt nog niet exact vast. Op het eindpunt zal dus ook lekker (wat zeg, zeeeer lekker) gegeten kunnen worden, voor een redelijke prijs en een brede keuze aan gerechten.
start zal waarschijnlijk ergens na de middag zijn, maar dat hangt nog een beetje af van het vertrekpunt enzo, moet ik de komende weken eens rijden.
meer info zal volgen, indien interesse, pm’tje.
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
zaterdag 15 september dus, verzamelen om +/- 13h30, omgeving TORHOUT (dus niet Turnhout), exacte details volgen weekje voor de rit.
als je wil meerijden, moet ik het weten voor 8 september, deelname is gratis, avondmaal zal kunnen genuttigd worden voor wie wil (ik reserveer, vandaar dat ik ook moet weten of je blijft voor het avondmaal)
voor de rest rijden we langs kronkelende kleine weggetjes het Houtland, De Westhoek en La Douce France in, met enkele stops om iets te drinken. (en er zal ook wat zijn voor de kinderen eens uit te laten)
- CX TRS 2.2 1987
Ik zet hem in mijn agenda!
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
hieronder enkele sfeerfoto’s van vorige jaren… het is geen groots evenement in kwantiteit, maar gezelligheid troef. en je komt nog eens in contact met andere mensen dan clubleden van je eigen type.
Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Ik noteer het maar kan nog niet beloven dat ik kom.
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Nu ook in dé kalender...
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 31
- C6 (2005-2012) 2.2 HDI Exclusive
- ID/DS 23 pallas
- CX 2500 turbodiesel limousine
- Jumpy 2.0hdi
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
vorige keer reed er ook een XM mee, dus waarom geen C6? je ziet maar
- CX TRS 2.2 1987
galgo schreef:zou best willen meedoen maar de dames ds en cx staan momenteel in de steigers.
Rest er alleen la grande dame C6 (Waarschijnlijk iets te modern)
Is toch ook een Citroën?
demuywo schreef:jaja, BX ook welkom,
Een BX mag ook…....
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
ondertussen even een up-datje en al wat extra info:
Verzamelen in Torhout tussen 13h30 en 14h, Oostendestraat thv kasteel van Wijnendale (Parking brasserie t heuvelhof, wie wat vroeger komt kan hier dus gerust nog iets drinken, of zelfs eten in deze zeer mooie brasserie, met groot speelplein!)
daarna vertrekken we samen via via het Fransche land in, en flirten wat met de landsgrenzen. Er is een tussenstop voorzien, om de benen te strekken en wat vocht in te nemen (en af te laten) en dan wordt er een stuk individueel (of eventueel per 2) gereden.
De dag (avond) wordt afgesloten met wat recreatie, en specialiteiten uit de streek voor wie wil (eten en drank, ook voor de niet vleeseters zijn er genoeg alternatieven!) Kinderen komen hier ook aan hun trekken!
in verband met de ‘recreatie’ en het avondmaal (in mindere mate) moet ik reserveren, omdat ze dan het één en ander kunnen vrijhouden. Deelname blijft alsnog GRATIS.
Dus graag naam en met hoeveel personen aanwezig (al dan niet avondmaal) en dan kan ik verder, liefst uiterlijk tegen begin september (2 weken voor de rit dus)
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
en waar blijven de inschrijvingen?? hehe
tot nu toe heb ik (onder enig voorbehoud) 1 BX (Thomas), 1 DS (Toon), dan nog een DS of CX, een Xantia en mezelf, dus der mogen der nog wel wat bijkomen