61 van de 207
« Eerste  < Vorige 59 60 61 62 63 Volgende >  Laatste »
   
Restauratie Prestige laagdaks, bij de spuiter
daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1064
Geregistreerd: 13-10-2007

Gepost: 11 juli 2012 01:17 PM
  [ # 901 ]

Het nadeel van warm stoken van aluminium is dat , als het niet goed gaat het nog vaster komt te zitten. (Is mij al eens overkomen

Dan kan je het altijd nog netjes uitboren en het gat op tappen.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 11 juli 2012 01:42 PM
  [ # 902 ]
bogaard77 schreef:

Lekker heet maken met de gasbrander. Dan gaan ze altijd los.

Dan gaan we dit proberen.
Heb ik nog kans dat het te heet wordt met een soldeerbrander?

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Gepost: 11 juli 2012 02:20 PM
  [ # 903 ]
F.SvM schreef:

Goede morgen.

Heb gisteren bijna alle draadeinden uit de bak gedraaid.
Maar nu krijg ik er eentje niet los ,

Ik kan het antwoord denk ik wel raden Laughing maar waarom wil je die eruit halen?

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25633
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 11 juli 2012 02:44 PM
  [ # 904 ]
F.SvM schreef:
bogaard77 schreef:

Lekker heet maken met de gasbrander. Dan gaan ze altijd los.

Dan gaan we dit proberen.
Heb ik nog kans dat het te heet wordt met een soldeerbrander?

VgF

Nee. Het alu voert de hitte snel af dus het lukt je niet om em met een hobbiebrander 450 graden te krijgen

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 11 juli 2012 05:45 PM
  [ # 905 ]
La Léo schreef:
F.SvM schreef:

Goede morgen.

Heb gisteren bijna alle draadeinden uit de bak gedraaid.
Maar nu krijg ik er eentje niet los ,

Ik kan het antwoord denk ik wel raden Laughing maar waarom wil je die eruit halen?

Het aluminium wordt gestraald en de draadeinden worden nieuws gepassiveerd

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 11 juli 2012 05:46 PM
  [ # 906 ]

Het goede nieuws is ......

Ze zijn er nu allemaal uit.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9444
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 11 juli 2012 07:35 PM
  [ # 907 ]

How done???????????

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17406
Geregistreerd: 15-10-2006

- CX 2400 Super
Gepost: 11 juli 2012 07:49 PM
  [ # 908 ]

In de taal van dit forum wordt dat: “Hoe heb je dat gedaan?” Wink

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 11 juli 2012 08:13 PM
  [ # 909 ]
René Jongejan schreef:

How done???????????

Warm stoken met de gasbrander daarna een slag terug draaien en toen eruit.
bedankt.

VgF .

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Gepost: 12 juli 2012 12:03 AM
  [ # 910 ]
F.SvM schreef:
La Léo schreef:
F.SvM schreef:

Goede morgen.

Heb gisteren bijna alle draadeinden uit de bak gedraaid.
Maar nu krijg ik er eentje niet los ,

Ik kan het antwoord denk ik wel raden Laughing maar waarom wil je die eruit halen?

Het aluminium wordt gestraald en de draadeinden worden nieuws gepassiveerd

VgF


cheese  Wink  Laughing

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
XM 2.9 V6 Exclusive
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 23-01-2009

- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Gepost: 12 juli 2012 12:17 AM
  [ # 911 ]

Prettig gevoel is dat als je het er toch uit krijgt.

Wat ga je met die bak doen. Zelf reviseren of wegbrengen? Of gedeeltelijk laten doen, kan natuurlijk ook.

Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 12 juli 2012 11:35 AM
  [ # 912 ]

Goede morgen.

De bak wordt gereviseerd.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 15 juli 2012 09:54 PM
  [ # 913 ]

Goede avond.

De sensor die langs het vleigweilzijde zit.
Hoe werkt die eigenlijk?
Rode en witte draad met een mantel van koperdraad.

Wie o wie

Vriendelijke groet frank.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10382
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 15 juli 2012 10:01 PM
  [ # 914 ]

Hoeveel aansluitingen op de stekker?
Normaliter is zo’n senser alleen maar een spoeltje. Als er een magneet in de buurt komt verandert de impedantie en daardoor de stroomsterkte door het spoeltje. Daar reageert het systeem op

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 15 juli 2012 10:04 PM
  [ # 915 ]

Drie aansluitingen in de stekker.

Een rode draad een witte en de mantel.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
 
61 van de 207
« Eerste  < Vorige 59 60 61 62 63 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook