Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Ik had hem nog nooit eerder gezien, maar vind het wel een grappige sticker.
In 85 is het hele uiterlijk veranderd. Andere bumpers, spiegels, andere doppen, ander dashboard.
En voor wie dat dan nog niet opvalt zit er aan één zijde een piepklein stickertje: Série 2.
JW

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ja grappig he ?
ik heb er nog liggen (nieuw en ongebruikt)
zouden er mensen zijn die er 1 willen ? dan zouden we mogelijk een kopie ervan kunnen maken.
dan kan je bv. er ook 1 rechts stickeren.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 7586
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
He ja - en dan krijgen over een tijdje hier discussie dat sommige auto’s er rechts ook een hebben
hallo daar,
is er al meer bekend over het namaken van de (serie 2)sticker?
heb interesse in de sticker.
vrgr,joost

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ik heb een nieuwe liggen.
eens kijken of we een kopie kunnen laten maken, jaco zou er iets mee kunnen.
update volgt.
is er meer interesse ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Grappig topic. Ik heb geen serie 2 en ben redelijk van de originaliteit maar had hem er meteen afgepeuterd als ik er een had. Vind het maar een overbodig en goedkoop ogend ding. Daar kwamen ze bij Citroen ook achter toen ze die hele rij auto’s aan de linkerkant hadden gedaan…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Ik kan helpen om het ontwerp te reproduceren. Wie een sticker wil hebben, kan dan van mij een bestand krijgen, maar zal wel zelf een producent moeten zoeken.
Of er moet zoveel belangstelling voor zijn dat er stickers in oplage besteld gaan worden, dan wil ik ook wel meedenken hoe we het origineel zo dicht mogelijk kunnen benaderen, qua kwaliteit van het gebruikte materiaal en de exacte kleuren. Want zat er geen metallic in?
Jim, je krijgt zo een pb van mij.

Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
De sticker die ik gisteren zag was een wat dikkig stickertje waar
inderdaad metaalkleurige spiegelende letters op zaten.
JW
Om dat na te maken is behoorlijk kostbaar, zeker in kleine oplages. En in een oplage van enkele stuks kan je daar beter niet aan beginnen.
Wel is het mogelijk een look-a-like te maken, met dezelfde letters, maten en verhoudingen. Met het juiste ontwerp kan je bij de meeste stickerboeren wel een kleine oplage vinyl-stickers kopen tegen een betaalbaar bedrag.
Voor dat bestand kan ik zorgen (met behulp van Jim die een originele sticker heeft liggen). De rest moet je zelf regelen, of via dit forum of de club meer mensen verzamelen om het in grotere oplage te bestellen.
jaco schreef:Ik kan helpen om het ontwerp te reproduceren. Wie een sticker wil hebben, kan dan van mij een bestand krijgen, maar zal wel zelf een producent moeten zoeken.
Of er moet zoveel belangstelling voor zijn dat er stickers in oplage besteld gaan worden, dan wil ik ook wel meedenken hoe we het origineel zo dicht mogelijk kunnen benaderen, qua kwaliteit van het gebruikte materiaal en de exacte kleuren. Want zat er geen metallic in?
Jim, je krijgt zo een pb van mij.
hoi jaco kun je mij dat bestand opsturen?
vrgr,joost
Laten we eerst even wachten tot er überhaupt een bestand is.
Dat moet ik nog maken en zodra het klaar is, zal ik het hier posten. Deal?

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
en gaat Joost dan stickers laten maken ?
jaco schreef:Laten we eerst even wachten tot er überhaupt een bestand is.
Dat moet ik nog maken en zodra het klaar is, zal ik het hier posten. Deal?
ok thanks,,
cx25gtit2 schreef:en gaat Joost dan stickers laten maken ?
op de citromobile stond er een stand daar vertelde een man dat hij stickers kon maken ben nu alleen nog even opzoek naar dat kaartje wat hij me gaf
vrgr,joost
ik heb contact gehad met een stickerboer ik zal hem de maat en foto’s doorsturen van de serie 2 sticker en hij zou kijken wat het gaat kosten om een(meer) ,,serie 2 ,, sticker(s) te maken.
ik laat wat weten als ik een reactie terug heb.
vrgr,joost