6 van de 7
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 Volgende > 

sticker serie 2
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6145

Gepost: 19 juli 2012 07:07 PM
  [ # 76 ]

Zo aan de hand van de twee foto’s ziet het er perfect uit. Maar op basis van een foto zijn de details natuurlijk niet te beoordelen. Het is bijvoorbeeld niet de te zien of de letters exact gelijk zijn. Jouw nieuwe sticker lijkt wel minder glanzend. Kan dat kloppen?

Hoe dan ook, ik probeer met een perfectionistische blik te kijken en daarvoor schieten de foto’s te kort. Maar voor zover te zien zijn ze zeer goed geslaagd. Cool

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2355

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 19 juli 2012 07:13 PM
  [ # 77 ]

Maar de ene is vuil en de ander nieuw….... en op een foto zie je niet echt het verschil. Op een afstand zie je het echt niet denk ik.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27945

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 juli 2012 07:14 PM
  [ # 78 ]

Het origineel was toch zo’n aluminium sticker? Dus dat is in elk geval al een verschil.

Maar als ik het zo snel even inschat komt dit verder erg in de buurt, 2 stappen achteruit en je zal het verschil niet zien op een auto! Wink

Profiel  

voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119

Gepost: 19 juli 2012 07:30 PM
  [ # 79 ]

hoe ver wil je nu gaan, deze sticker is niet meer te krijgen dus dit lijkt mij een mooie oplossing,
als men deze sticker wil dan is dit zeker een mooi alternatief,ik ben er blij mee
vrgr,joost

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 19 juli 2012 08:12 PM
  [ # 80 ]
TRSarno schreef:

Maar de ene is vuil en de ander nieuw….... en op een foto zie je niet echt het verschil. Op een afstand zie je het echt niet denk ik.

Maar de oude glimt en de nieuwe niet Wink (zo lijkt het althans op de foto)

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 19 juli 2012 08:14 PM
  [ # 81 ]
joostvanbroekhoven schreef:

hoe ver wil je nu gaan, deze sticker is niet meer te krijgen dus dit lijkt mij een mooie oplossing,
als men deze sticker wil dan is dit zeker een mooi alternatief,ik ben er blij mee
vrgr,joost

Het is zeker een mooie oplossing, Joost. Daar valt niet op af te dingen. Maar daarom is de discussie over de vergelijking met het origineel nog wel legitiem. Wink

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27945

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 juli 2012 08:22 PM
  [ # 82 ]

vrgr,joost

Daar ga ik ook zeker niet tegenin Wink

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 19 juli 2012 08:36 PM
  [ # 83 ]

Joost, ik kan alleen maar zeggen, zeer geslaagde replica !  bravo   bravo

inderdaad, als je die monteert, is dat bijna af fabriek. ik kan me voorstellen dat je blij bent met dit alternatief. 

voor het goede gedachte, zijn de letters nu glimmend zilver of egaal lichtgrijs ?

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9362

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 19 juli 2012 09:28 PM
  [ # 84 ]

vrgr,joost

Ik kan alleen maar zeggen ,perfect.

Vriendelijke groet frank.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  

voormaligcitrofiel
> 2000 berichten

Gepost: 19 juli 2012 10:12 PM
  [ # 85 ]
cx25gtit2 schreef:

Joost, ik kan alleen maar zeggen, zeer geslaagde replica !  bravo   bravo

inderdaad, als je die monteert, is dat bijna af fabriek. ik kan me voorstellen dat je blij bent met dit alternatief. 

voor het goede gedachte, zijn de letters nu glimmend zilver of egaal lichtgrijs ?

letters zijn tussen zilver en matgrijs in , achtergrond is zijdeglans zwart.
zooooo de CX is ingepakt en dus morgen op naar Split(1750km) zweven!!! cool smirk  doei
gr,joost

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 19 juli 2012 11:11 PM
  [ # 86 ]

zitten ze er al op ?
hopelijk zien we ze een keer bij een meeting.

goede reis en veel zweefplezier.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

voormaligcitrofiel
> 2000 berichten

Gepost: 19 juli 2012 11:20 PM
  [ # 87 ]
cx25gtit2 schreef:

zitten ze er al op ?
hopelijk zien we ze een keer bij een meeting.

goede reis en veel zweefplezier.

nee nog niet we zijn druk bezig geweest inpakken.
wil er even rustig de tijd voor nemen ze er op te plakken.
ja gaat wel lukken 33grC cool smile
vrgr,joost

Profiel  

Gepost: 19 juli 2012 11:21 PM
  [ # 88 ]
jaco schreef:

Het is zeker een mooie oplossing, Joost. Daar valt niet op af te dingen. Maar daarom is de discussie over de vergelijking met het origineel nog wel legitiem. Wink

Wie voor originaliteit gaat, plakt deze sticker sowieso niet op CX’en van na (modeljaar) 1986 want dit was het enige jaar dat ze door Citroën werden toegepast. Wink Edit: ik lees nu dit topic terug en zie dat dit feit allang was vastgesteld, sorry!)

We hebben één klant met een TRS met zo’n sticker.  En ja: alleen op het linker voorscherm, omdat dit de kant is waar je wordt ingehaald en waar je instapt (is mijn theorie).

Maar mooie reproductie Joost en voor zo’n kleine prijs, erg goed gedaan!  very good

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

voormaligcitrofiel
> 2000 berichten

Gepost: 19 juli 2012 11:54 PM
  [ # 89 ]
La Léo schreef:
jaco schreef:

Wie voor originaliteit gaat, plakt deze sticker sowieso niet op CX’en van na (modeljaar) 1986 want dit was het enige jaar dat ze door Citroën werden toegepast. Wink Edit: ik lees nu dit topic terug en zie dat dit feit allang was vastgesteld, sorry!)

We hebben één klant met een TRS met zo’n sticker.  En ja: alleen op het linker voorscherm, omdat dit de kant is waar je wordt ingehaald en waar je instapt (is mijn theorie).

Maar mooie reproductie Joost en voor zo’n kleine prijs, erg goed gedaan!  very good

thanks!

Profiel  

maartens
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1066

- CX 25ie Prestige
- BX 16 TZI Automaat
Gepost: 20 juli 2012 12:09 AM
  [ # 90 ]

En ja: alleen op het linker voorscherm, omdat dit de kant is waar je wordt ingehaald en waar je instapt (is mijn theorie

Hmmm, bij de GS zat er juist op rechtervoorscherm een typeplaatje (bijv. GS 1220 Club)

mijn Prestige: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOIQAKQ
ex: BX 16TRS, BX 16TRI, XM 2.0, DSuper 5, Xantia 1.8 16v, BX 16TZI

Profiel  

6 van de 7
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook