DIN 2 radio in berlingo II
victor01
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18

- Berlingo Bestelauto
Gepost: 18 juli 2012 09:20 PM

hallo ,

ik ben nieuw op dit forum , maar ik had een vraagje I.V.M de radio voor mijn auto
mijn auto heeft geen opties, dus het paneel boven mijn radio is voledig leeg
nu is mijn vraag als je met wat aanpassingen een radio met formaat DIN 2 in het dashbord kunt stoppen ?

mvg
victor

Profiel  

Berlingo 1.8D
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 91

- Berlingo 1.8 D xud7
Gepost: 18 juli 2012 09:36 PM
  [ # 1 ]

Heeft u een nieuw type Berlingo of het oude met een klep? Alles is te maken maar hoe ver wil je hier mee gaan. Je zal best aftermarket dubbel din frame kunnen krijgen en die er in prutsen.

Profiel  

victor01
< 100 berichten
Rank

- Berlingo Bestelauto
Gepost: 18 juli 2012 10:15 PM
  [ # 2 ]

-

Profiel  

victor01
< 100 berichten
Rank

- Berlingo Bestelauto
Gepost: 18 juli 2012 10:25 PM
  [ # 3 ]
Berlingo 1.8D schreef:

Heeft u een nieuw type Berlingo of het oude met een klep? Alles is te maken maar hoe ver wil je hier mee gaan. Je zal best aftermarket dubbel din frame kunnen krijgen en die er in prutsen.

ik heb een berlingo uit 2008 (oud model met de nieuwe koplampen en voorbumper, bestelwagen )
zou dit lukken door een stuk uit het paneel boven de radio te halen en dan met een 2 din inbouwframe ?

mvg
victor

Profiel  

Berlingo 1.8D
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 91

- Berlingo 1.8 D xud7
Gepost: 20 juli 2012 03:33 PM
  [ # 4 ]

Oke, dan zitten daar normaal twee ruitenbedieningschakelaars, alarmverlichting, centralevergrendeling schakelaar en soms de aircoschakelaar.
En deze zitten daar allemaal niet? je zou het even kunnen opmeten hoeveel ruimte dubbel din in neemt of het past.
U zou misschien iemand kunnen bellen wie navigatie en dergelijke inbouwt of daar iets is voor te krijgen en of het mogelijk is.
Die zijn daar veel meer mee bezig.

Profiel  

victor01
< 100 berichten
Rank

- Berlingo Bestelauto
Gepost: 20 juli 2012 09:09 PM
  [ # 5 ]
Berlingo 1.8D schreef:

Oke, dan zitten daar normaal twee ruitenbedieningschakelaars, alarmverlichting, centralevergrendeling schakelaar en soms de aircoschakelaar.
En deze zitten daar allemaal niet? je zou het even kunnen opmeten hoeveel ruimte dubbel din in neemt of het past.
U zou misschien iemand kunnen bellen wie navigatie en dergelijke inbouwt of daar iets is voor te krijgen en of het mogelijk is.
Die zijn daar veel meer mee bezig.

mijn berlingo heeft geen opties dus dit paneel is helemaal leeg .
ik heb ruimte genoeg voor een dubbel din .
maar lopen er achter dit leeg paneel geen kabels ofzo ?
ik weet er eigenlijk niet veel van , waaran maak je dan je dubbel din frame vast ?
ik ga volgende week dan maar eens een bedrijf zoeken die dit kan inbouwen .

mvg
victor

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook