ja ben er nog over aan het nadenken maar vind het goed zo eigenlijk. heb nog een chrome antenne erop gezet past goed bij de rest.
als er een spoiler op zou komen dan wil ik een echte wrc spoiler
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
nieuw kleurtje…
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
wat lekker toch
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Mooi zo met die velgen!
Zonet de remklauw verf van Foliatec opgehaald bij SET tuning. Dus zo’n set met 2 componenten & een cleaner.
Mooi om het allemaal in huis te hebben , net zoals de Musketier uitlaat. Maar wanneer ga ik dit allemaal kunnen monteren. Snel eten nu & weer aan het werk.
Stay tuned & go fast.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Nitro+
Ziet er gaaf uit,ben benieuwd hoe het eruit ziet in combinatie met je dimlichten?
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Gaaf die gele stadsverlichting,,,
Momenteel klaar chrome strip kofferbak, chrome spiegels, chrome achterlicht randen, citroen verwijdert van kofferklep, 17 inch loungevelgen, pookknop, achterwielen 5 mm spacers
Afspraak over twee weken voor dubbele rvs uitlaat, nog te doen 25 mm verlagen 35 is mooier maar wil nog wat comfort over houden.
Ik zou ook graag de ledverlichting zelf willen bedienen, dus ook in combinatie met stads/acherlicht verlichting. Wie weet hoe dit aan te sluiten
Iemand nog leuke tips ???
Héél mooi.
Stay tuned & go fast.
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
mads3 schreef:ben benieuwd hoe het eruit ziet in combinatie met je dimlichten?
Ik heb daar helaas geen foto van genomen. Maar met de dimlichten (Philips X-tremeVision) aan, valt de oranje stadsverlichting niet heel erg op.
MJS schreef:Iemand nog leuke tips ???
De spoiler van Citroën met het bredere remlicht?
Ik heb ook van die dimlichten oranje geplaats maar als ik lampen aan zet branden nu ook mijn knipperlichten is meer americaans uitvoering geworden is echt apart vind ik is een apart aansluiting voor knipperlichten. Maar waar kan ik mijn led lichten aanlaten als ik lampen aanzet wil ik ook graag. Groetjes
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
Is het hier iemand gelukt om ook de knipperlichten in de zijspiegels te vervangen? Ik zou namelijk de oranje knipperlichten ook willen vervangen voor chromen versies.
Ik krijg die units wel uit de chromen houders (helaas met nodige krasjes in het chrome en plastic…), maar vervolgens krijg ik de doorzichtige plastic kapjes niet los van het binnenwerk (alwaar de lampjes zich in bevinden). Als ik het instructieboekje moet geloven (blz. 190), wordt de unit helaas in zijn geheel vervangen.
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
Nog even een ander vraagje aan degenen die hun kentekenverlichting hebben verwisseld voor LED-verlichting.
Hoe zit de standaard kentekenverlichting erin? Horizontaal of verticaal? Ik heb namelijk deze lampen van Philips op het oog, maar die hebben volgens mij weinig nut als ze er horizontaal in moeten.
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Ik heb ze bij wapoweb besteld zelfde lampjes als je stad lichten dacht dat ze er vertikaal in zitten.
http://www.wapoweb.nl/nl/category/w5w/
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
Thanks! Ben blij te horen dat ze er verticaal inzitten.