Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 27-07-2006
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Ja! Ook ik ben aan de beurt om een andere achteras te montere, aangezien we momenteel een krap budget hebben word het geen nieuwe of gereviseerde as.
Nu ben ik aan het rond kijken voor een goede tweede hands as, nu kan ik een as overnemen van een coupe, maar weet niet of dit een op een past. De donor as is ook voorzien van schijven en ABS, net als dat ik nu heb, zijn er verder nog wezenlijke verschillen waar ik op moet letten? Bijv bouwjaar of zo, of is het een no go! In dit geval.
Graag hoor imam jullie ervaringen!
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Er zit verschil tussen de achterassen van een Xsara berline en break, onder ander de sterkte van de torsiestaven en de lengts van de draagarmen. Ook is het moeilijk om een goede tweedehands as te vinden.
Net tegengekomen, een advertentie op Marktplaats [advertentienummer 1001848027] van een bedrijf in Utrecht wat gereviseerde assen levert en ook voor je monteert. Zie ook http://www.peugeotachteras.nl
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 27-07-2006
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Na lang zoeken een tweede hands as weten te vinden, helemaal compleet met remklauwen schijven en schokbrekers, zaterdag ga ik de as uitwisselen, nu wil ik alleen, om ellende te voorkomen in de toekomst, vetnippels op de as aanbrengen, iemand hier ervaring mee?
Ga de schijven over zetten van de huidige as, deze zijn namelijk nog redelijk nieuw, wel nieuwe remblokken monteren en ook gelijk de remvloeistof verversen, heb nu de boel toch los liggen.
Weet iemand of ik nog een speciale manier moet hanteren ivm de ABS, of is het gewoon traditioneel ontluchten?
Graag hoor ik van jullie ervaringen!!!
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 27-07-2006
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Na lang zoeken een tweede hands as weten te vinden, helemaal compleet met remklauwen schijven en schokbrekers, zaterdag ga ik de as uitwisselen, nu wil ik alleen, om ellende te voorkomen in de toekomst, vetnippels op de as aanbrengen, iemand hier ervaring mee?
Ga de schijven over zetten van de huidige as, deze zijn namelijk nog redelijk nieuw, wel nieuwe remblokken monteren en ook gelijk de remvloeistof verversen, heb nu de boel toch los liggen.
Weet iemand of ik nog een speciale manier moet hanteren ivm de ABS, of is het gewoon traditioneel ontluchten?
Graag hoor ik van jullie ervaringen!!!
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt