Sneeuw heb ik nog niet gezien maar zelfs hier in zeeland moest ik net al een CD van blof opofferen om de ruit van mijn 1.4e weer doorzichtig te krijgen. Het is nu -2 en er zat al een stevige laag ijs op de voorruit!!
(ook zo’n oud 1.4e carburateurmotortje start overigens perfect met deze temperatuur na 2 dagen stilstand!)
hey sneeuwd het nu al?
ben nu in Grun (groningen) er er ligt 7 cm! ik hoop dat ik nog wel weer thuis kan komen en er over paar dagen geen 30 cm ligt
in utrecht is het echt minimaal wat er ligt
Morrigan schreef:Ik was verbaasd te merken dat vanochtend alles wit was (dun laagje maar). Gisteravond geen vlokje gezien!
Hier in Den Bosch en Vught ong. 2 cm sneeuw. Niet bijzonder veel, maar net genoeg voor een mooi laagje.
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
In Enschede valt het wel mee vandaag, het is goed te rijden, waarschijnlijk komt er nog wel wat meer bij.
Gisteren stond ik nog te sleutelen aan m’n eend toen het opeens erg hard begon te sneeuwen, ik had gelukkig net de koppen weer op de cylinders zitten, ik was de kleppen aan het stellen.
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Moest vanmorgen krabben en sturen ging nogal zwaar maar hij was niet ingesneeuwd.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
hier in Almelo is vannacht slechts een paar milimeter gevallen
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Mijn auto stond vannacht niet ondergesneeuwd, maar was wel 1 grote ijspiste: van de voorbumper tot de achterbumper, volledig rondom. Er lag een mm ijs op, klinken waren vastgevroren, ruiten zatten potdicht, de rubbers van de ruitenwissers waren steenhard door het ijs,...
Ik heb 20 minuten nodig gehad om de ruiten, ruitenwissers en lampen ijsvrij te krijgen. Ik ben zelfs via de koffer in de wagen moeten kruipen…
Vanmorgen in Haarlem, mijn BX :
(Sorry voor de slechte kwaliteit v/d foto)
Homeboy schreef:Mijn auto stond vannacht niet ondergesneeuwd, maar was wel 1 grote ijspiste: van de voorbumper tot de achterbumper, volledig rondom. Er lag een mm ijs op, klinken waren vastgevroren, ruiten zatten potdicht, de rubbers van de ruitenwissers waren steenhard door het ijs,...
Ik heb 20 minuten nodig gehad om de ruiten, ruitenwissers en lampen ijsvrij te krijgen. Ik ben zelfs via de koffer in de wagen moeten kruipen…
Dat was hier precies hetzelfde. Ik zag de vastgevroren regendruppels erop zitten. Vanochtend gingen de deuren gewoon niet open. Gisteravond bij de auto van mijn ouders ging er maar 1 deur open.
Er ligt hier sinds vannochtend ook een grote laag sneeuw.. de 2cv was een witte bult geworden, omdat hij in de wind stond…
Ik probeer zo nog even een paar foto’s te maken.
Hier nog een foto van ong. 2 weken geleden:
Nu is het nog veel erger….
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Kon je niet kiezen tussen witte en gele koplampen?
Deze eend is een samenraapsel van alle onderdelen die ik kon vinden, dus daarom zijn ze verschillend.. (die witte doet het niet eens meer…)
Het was ook de bedoeling om hem te slopen, maar met dit weer, en als de landbouwgrond kaal is… weet ik veeel leukere dingen
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
mijn bx was wit, en die hoort ècht zwart te zijn! starten, effe krabben en ik kon buiten kijken, en de rest waaide er op de snelweg af. niks aan’t handje dus. geen foto’s want zo spannend is het ook niet tot nu toe in amsterdam.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
In het noordwesten is vrij weinig sneeuw gevallen. Maar ik kreeg alleen mijn raam niet naar beneden vanochtend…... Kon ik bij de parkeergarage van armoede mijn deur open doen. Maar ik was niet de enige.
Er waren meer vastgevroren ruitrubbers.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!