Ik ben enthousiast!!
Is Den Haag geen betere optie? De huizen kosten daar geen drol vergeleken met Leiden. Misschien dat bedrijfsruimten ook een stuk goedkoper zijn.
Gr.
Tjeerd
btw, ik ga vanmiddag een cx break bekijken bij een bedrijf in H/bosch, iemand bekend met de auto?
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Zover ik heb kunnen zien maakt het voor bedrijfsruimten een stuk minder uit. Bovendien hebben we ook al rondgekeken in omgeving leiden zeg maar van katwijk tot en met alphen.
Maar ja, om van start te gaan moet je eerst een groep mensen hebben die minimaal evenveel willen inleggen als een garagebox hun normaal zou kosten in regio Leiden, en dat is zo rond de 120-150 euro per maand. Zo’n sleutelruimte als dit is gaat in de randstad zeker niet goedkoper zijn dan een garagebox natuurlijk.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
OK, say no more….
ik ga mijn box met zolde opzeggen en zou graag deelnemen aan jou/jullie idee.
Misschien is een nadere kennismaking op mail of pb wel zo handig.
tj.
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Een beetje fftopic , maar weet iemand of er een sleutelclub is in de omgeving van Zwolle?
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
@Tjeerd, we nemen toch niet jouw box over?? Nu iets gehuurd ad Haagweg…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
@ Arjan, nee toch?
Voor het bedrag dat ik er jaarlijks aan kwijt ben zou ik elk jaar een andere cx kunnen aanschaffen.
Het lijkt mij juist tof om het concept van citromonde in de omgeving 071 op te zetten.
Zal ik deze poll/thread ook opzetten op de taunus-m-club-site? (ik was daar ooit lid)
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Oud draadje, maar is er nog iets gerealiseerd?
Bij mijn weten niet.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)