maar het gaat niet over de zx maar heb probleem met de evasion
Totaal aantal Berichten: 43270
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat zegt niets, die golf weegt ook meer. Om van 90 naar 120 pk te gaan met een XUD zal je namelijk vrij veel moeten gaan versleutelen omdat de 90pk versie een brandstofpomp, injectoren, een turbo en een intercooler heeft die tot max 105pk kunnen komen. Daarboven kan de pomp niet genoeg brandstof meer leveren, is het debiet van de injectoren te laag en komt vooral de intercooler te kort.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 43270
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
force schreef:maar het gaat niet over de zx maar heb probleem met de evasion
Zeg, je begon zelf te pochen over je 120 pk ZX dus misschien moet je eventjes wat relaxter doen
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste