Ik heb hem, de 22 TRS met 88000 km op de teller. De kleur EVE ( gris perle?) in een werkelijk punt gave conditie. Nergens roest en een zeer goed rijdende . De Cx was gewoon te verzekeren op kenteken, en gaan er een dezes dagen mee terug naar Nederland. Wassen leuk om op de , ontzettend leuke, camping in la Frances gelijk aangesproken te worden door een ander forum lid die mijn vraag had gezien op het forum over het verzekeren van de auto. Hij was daar met een 2cv charleston , ik met mijn HY en daar kwam nu ook de nieuwe Cx nog eens bij. Je kon spreken van een klein citromobile daar in de dordogne. Zal zo dra ik de kans heb wat foto’s van mijn nieuwe aanwinst plaatsen.












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gefeliciteerd!
Ik denk dat je bedoeld, 22 TRS
TRX zijn de banden die onder de duurder modellen geleverd werden, maar soms zie je ze ook wel op een TRS.
Veel plezier ermee in elk geval.
Wat maak je veel typ fouten als je op een i pad werkt met autocorrectie De Cx was trouwens niet te verzekeren op kenteken maar op chassis nummer. Dank nog maals voor alle hulp.







Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 08-09-2010
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Leuk! en die foto’s daar kunnen we natuurlijk bijna niet op wachten…
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900














































Totaal aantal Berichten: 43337
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Mooi man! Maare…. dit: http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/3947 gaat niet helemaal werken hé, tenzij je een installatie kunt vinden met tankcertificaat en de nodige spullen alsnog nieuw koopt om de boel gekeurd te krijgen..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Waarom zou ik er geen gas in kunnen laten bouwen dan?












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nieuwe installatie kan prima.
2de hands installatie wordt een grotere uitdaging met de RDW.
Uit me hoofd mag er al geen 2de hands tank gebruikt worden.
En zo duur is een nieuwe installatie niet voor een carb auto, meestal onder de 1000 euro.
Injectie is een stuk duurder
Moet inderdaad niet zeuren en gewoon een nieuwe kopen. De auto is het zeker waard


Totaal aantal Berichten: 71
Geregistreerd: 29-12-2007
- ID/DS DSuper5
- ID/DS ID 21 F break
2e hands LPG installatie is makkelijk zelf in te bouwen.
En de RDW doet daar ook helemaal niet moeilijk over, als je het volgens de regeltjes doet.
Vorig jaar heb ik bij mijn dagelijkse snoekje een gebruikt set van 8 jaar oud ingebouwd.
Voor de tank heb je wel een certificaat nodig.
citroen DS , what else..





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Proficiat met je aanwinst, en volgens mag je tank zowiezo niet ouder als 10 jaar zijn als je hem laat keuren, en zomaar iets uit een sloper halen werkt dus niet heir zitten vaak geen certificaten bij.
En als je zelf wilt inbouwen voor 650 euro heb je een doe het zelf set en is alles nieuw en weet je ook zeker dat je het gekeurd krijgt.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Van harte!! Bij wie heb je hem nu kunnen verzekeren?
Met dank aan alle tips hier verzekering via http://weblog.diks.nl/auto-verzekeren-op-chassisnummer/ groene kaart via email alleen even uitprinten op groen papieren klaar