Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Hey DSuper, afgelopen meeting in Hedel was ik het helemaal vergeten ernaar te vragen. Maar zo te lezen is het probleem met het warm starten aan het verbeteren .
Vwb de 12V aansturing met de relais is de vering toch wel zachter dan daarvoor, dus op naar originele bollen ipv comfortbollen .
Elders las ik ook dat jouw V6 nu goed aan roffelen is zonder de overbodige aanzuigbuizen. Nu voelt zo`n V6 12v ondanks de automaat al een stuk vlotter aan .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Wat bedoel je met overbodige buizen Citro? Het stelsel onder de luchtfilterbak dat ergens in je wielkas zit?
Ouwe mopperkont
- DS 3 Racing 207pk
Juist dat rare ding dat lucht aanzuigt in je lv wielkast
Zal hem er ook eens vanaf sjorren dan
Ouwe mopperkont
- DS 3 Racing 207pk
DSuper is er ook zeer tevreden over het resultaat van het gaspedaalrespons. Zijn reactie hierover staat in de xmclubforum . Vanaf hier kun je het lezen, zijn antwoord staat op de volgende pagina http://www.xmclub.nl/forum/viewtopic.php?t=255&postdays=0&postorder=asc&start=645
DSuper1970 schreef:Verdorie, ik heb blijkbaar een nieuw probleem! Ik heb de BDP sensor inmiddels vervangen. Start dan goed, slaat aan maar als ze warm wordt begint na enige minuten het gebok weer en lijkt ze te smoren. Uiteindelijk slaat de motor gewoon af. Stappen motor schoongemaakt maar geen soelaas.
Wat is nou een luchtschuif??
Luchtschuif = stappenmotor
Trek die slang achter de stappenmotor eens los bij warme motor: mag geen lucht doorheen lopen.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
‘t Is 2,5 jaar geleden dat die vraag is gesteld
Citroënloos
Ja, klopt op zich wel Hielke, maar ik had elders een vraag gesteld en Citroen23 heeft die even verplaatst naar dit topic. Alleen hou ik dit topic niet bij.
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Kom ik hier mijn oude topic weer tegen…. maar deze XM heb ik sinds okt 2012 niet meer.
Mag van mij een slotje op
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!