Is voor DS3 zeker niet onaardig. Ik merk dat bij zelfde inrijstramien als verleden jaar met m’n DS3 ik nu wel duidelijk zuiniger rij, terwijl banden ook zelfde zijn. Toch interessant aangezien normverbruik DS3 en C3 elkaar niet ontlopen.
Bij DS3 na pakweg 5.000 km op BC 1 op 22,7, nu op BC in de C3 1 op 26,3, terwijl ik nu vaker AC aan heb staan dan verleden jaar in eerste maand na 23 juli.
Ach ja, hoe was het ook al weer? Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan. En dan zelfs met dit verbruik al twee snelheidsovertredingen met de C3 te pakken haha.
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Na vorige tankbeurt na 1373 km nu getankt na 1335 km, 1 op 25,2 (daadwerklijk verbruik). ‘t weer gooide roet in het eten, lag op koers voor boven de 1.400 km maar teveel de AC moeten gebruiken. Ach, temperatuur gaat vanzelf weer dalen zullen we maar denken
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.