Xantia 2.0i 16v break met g3 gasinstallatie en bijna 300.000 op de klok
mrtnm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11

Gepost: 12 augustus 2012 01:44 PM

Hoi,

rond kijkend naar een leuke citroen break (xsara of een zx) kwam ik deze ook tegen, http://www.jetcars.nl/index.php?occasions=1
Is zo´n blok na bijna 3 ton op gas helemaal op? En heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
En kent iemand Citroenservice Bohlmeijer in Bussum? Die zit bij mij om de hoek, dat kan altijd handig zijn..
Ik zoek een 2de auto, een break, veel kilometers hoeft hij niet te maken (10.000). Het moet betaalbaar blijven, en zelf sleutelen vind ik wel leuk.

Martijn

Profiel  

pierre724
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 121

Gepost: 12 augustus 2012 03:26 PM
  [ # 1 ]

Martijn:
één advies, zoek op google naar jetcars.
Het is een malafide bedrijf die ongezien apk’s afgeeft/regelt voor auto’s, teller terugdraait, auto’s die als sloper worden ingeleverd weer verkoopt als ‘in redelijk goede staat’ etc. etc.

tegelijkertijd; je zou niet de eerste noch de laatste zijn die er een auto koopt.
Zelf zou ik er nooit een auto kopen. Als je er wel naartoe gaat, moet je je er gewoon van bewust zijn dat er verborgen gebreken zijn, en die xantia vanalles van de aangegeven tot 6 ton origineel op de teller kan hebben staan

Profiel  

mrtnm
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 augustus 2012 05:05 PM
  [ # 2 ]

Inderdaad, niet doen dus. Na even jetcar gegoogled te hebben en het een en ander gelezen te hebben, dat zo´n bedrijf nog bestaat….

Martijn

Profiel  

pierre724
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 121

Gepost: 12 augustus 2012 05:06 PM
  [ # 3 ]

hahaha, goede keuze..

tegelijkertijd, wel vermakelijk om te lezen hoe bont ze het maken.

Profiel  

mrtnm
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 augustus 2012 05:35 PM
  [ # 4 ]

En er iedere keer mee wegkomen, ik kwam zelfs een post tegen van iemand die er een auto wou inruilen, dit na een testrit in de nieuwe toch niet deed. Tijdens de test rit hadden ze wel alvast de velgen van zijn oude auto omgewisseld, http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=43&t=30335&start=80 reactie van ¨wubo¨

Ik heb gisteren een zx-break bekeken, de eigenaar was ook door zo´n bedrijf genaaid. Zag er van een afstandje goed uit, maar op het motorblok hadden ze met een soort kit een flink lekke koppakking weten te verbergen. In de koelvloeistof zat ook heel veel olie, meer olie dan koelvloeistof…

Martijn

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6129

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 12 augustus 2012 10:00 PM
  [ # 5 ]

Je kunt bij Jet Cars een auto kopen als je zelf erg goed weet waar je naar staat te kijken. Als je geen technisch inzicht en kennis van auto’s in het algemeen hebt, moet je er ver vandaan blijven. Heb je dat wel, dan moet je je niet laten opjagen, rustig kijken, maar vooral: NIETS tekenen, GEEN proefrit maken. Je wordt genaaid waar je bijstaat en ze hebben overal en nergens “mannetjes” rondlopen die “problemen” tijdens een “verkoop” eventjes “oplossen”.

Als de auto die je ziet wel wat lijkt, nadat je alles bekeken hebt en de motor, bak en koppeling ook hebt beproefd, dan de laagste prijs bedingen zonder inruil en garantie en APK (oftewel: zo meenemen). En dan maar bidden dat ie ook nog rijdt ook Laughing . Je moet er altijd van uit gaan dat er gesleuteld moet worden; alleen met een beetje kennis kun je inschatten of het haalbaar is.

Profiel  

mrtnm
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 augustus 2012 11:57 PM
  [ # 6 ]

Op technisch gebied red ik me altijd wel, maar ik kwam op internet zoveel ellende tegen over dit bedrijf,dat ik maar even verder ga kijken.

martijn

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook