Laatst startprobleem, volgens wegenwacht was het soort van kortsluiting in draad die aan startonderbreker hing waardoor deze dicht blijft staan.
Auto heeft centrale vergrendeling maar die werkt niet (nooit gedaan zolang ik deze auto heb), bovendien is de sleutel hiervan afgebroken. Heb alleen een “met de hand” sleutel.
Nadat de koppakking vervangen was vorig jaar meldde de alle merken garage waar de reparatie gedaan was “dat er wat draden hingen waarvan ze niet wisten waar het van was”. Ik ben zelf helaas geen autotechneut.
Na wat gefrommel van de wegenwacht startte de auto weer gewoon en bleef dat een paar weken doen.
Vanmorgen echter weer hetzelfde probleem.
Vraag is dus: kan ik of een garage deze startonderbreker en of bedrading verwijderen of zo maken dat het uitgeschakeld is/blijft?
Of is er misschien iemand in de regio Tilburg die dat tegen vergoeding kan doen?
Totaal geen verstand van auto’s
Jammer tot nu toe geen enkele reactie, terwijl er hier naar ik begreep toch een aantal citroen kenners/monteurs zitten/zaten.
Inmiddels heb ik de auto verkocht en een Renault Kangoo gekocht, geen citroen meer voor mij
Totaal geen verstand van auto’s