Ik zou graag op de middenconsole van mijn xsaar een armsteun monteren, dit mis ik toch wel.
Na een beetje googlen kwam ik uit op deze site: Klik
Heeft iemand ervaring met een universele armsteun bij een xsaar? De middenconsole van de mijn xsara gaat vanachter omhoog doordat er een opbergvakje in de console zit verwerkt. Het gaat om volgend model:
Volgens mij staat de armsteun dan veel te hoog als deze gemonteerd is.
Is er nog een andere oplossing om een armsteun te monteren?
Totaal aantal Berichten: 7775
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Volgens mij gaat dat wel passen hoor, zo’n universele armsteun. Mooi passen zal het niet, want universeel.
Er staat trouwens volgens mij ook een originele armsteun te koop op dit moment hier op het forum.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik had een origineel op de kop getikt maar vond die zelfs te hoog,maar das persoonlijk natuurlijk..
Totaal aantal Berichten: 7775
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Diezelfde ervaring heb ik ook. Het klepje is ideaal qua hoogte, met een armsteun erop zit ik constant met een opgetrokken schouder en dat vind ik op lange termijn niet prettig..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een originele is even wennen, maar ik zou toch echt niet meer zonder willen
Soms haal ik hem om wat voor reden even weg, maar dan merk ik direct dat ik de armsteun mis tijdens het rijden, dan zet ik hem snel weer terug.
Oftewel ideaal ding, en gezien het van hetzelfde matriaal is als het interieur zelf is het nog netjes ook.
Die originele armsteun op het forum is al verkocht
Als deze toch wat hoog uitvalt ga ik toch het wagen op een universele. Deze staat inderdaad wel niet zo mooi maar dat kan me niet zoveel schelen. Eerst de afmetingen van de middenconsole eens nemen om te checken als deze wel past
Totaal aantal Berichten: 227
- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
Universele armsteunen zoals die in die link van je zijn helemaal klote, gaan heel snel kapot, hoekjes en scharniertjes breken af, goedkoop plastic, en het past voor geen meter.. ik heb net een originele verkocht omdat de Xsara ook weg is, maar mocht je er in de toekomst een tegenkomen, tik ‘m gelijk op de kop!!!
“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-