Hallo allemaal,
Elke keer als ik de auto stofzuig zie ik een hoopje “schuimrubberkruimels” (leuk scrablle woord) onder mijn bestuurderstoel liggen. Onderzoek wees uit dat ze uit mijn stoel zelf komen en ik zie ze zelf vallen als ik mijn armsteun op en neer doe.
Ben ik de enige met dit “euvel” of is dit een bekende en is hier wat tegen te doen?
Laatst zat er een collega bij mij achterin die dacht zelfs dat het broodkruimels waren.
Ik ben benieuwd op jullie reakties,
Gegroet,
Patrick
Ik heb het met mijn Xantia gehad. Bleek uiteindelijk een stangetje van het stoelframe gebroken te zijn (bekende Xantia-kwaal) wat het schuimrubber van mijn stoel langzaam aan het wegpoken was.
Lijkt me zinnig om actie te ondernemen. Er zit namelijk geen oneindige hoeveelheid schuimrubber in de stoel. Denk dat je met je armsteunbeweging mogelijk al weet waar je moet (laten, misschien heb je nog garantie) zoeken.
Totaal aantal Berichten: 194
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Xantia Break Exclusive 2.0 16V
- (Grand) C4 Picasso 1,6 HDI Ligne Prestige
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Ik heb hetzelfde bij mijn Berlingo gehad. De veren drukten door het schuim heen en brokkelde daardoor af.
Nadat ik een stukje vloerbedekking tussen het schuim en de veren had gedaan was het probleem verholpen.
Anders is een nieuwe ziting ook altijd nog een oplossing. Het schuim kun je los bestellen. Succes.
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
ff de stoel loshalen en kijken waar metaal tegen het schuimrubber aan komt.
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
ik heb ook kruimels onder mijn stoel gevonden weet iemand daar al meer over