dashboard verlichting cx serie 1
samieke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 26

- C8 3.0 V6
- CX 2.4 IE AUTOMAAT
Gepost: 24 augustus 2012 11:27 PM

Probleem:

Na uitbouw dashboard en rest interieur om deze te vervangen voor zwart doet de “achtergrond” verlichting van het dashboard het niet meer. Dat wil zeggen, benzine meter en olie verlichten tijdelijk en doven bij starten. Ook de stand van de automaat is niet meer verlicht. Heb alles weer uitgebouwd, stekkers gecontroleerd en vervolgens weer gemonteerd. Helaas weer niets, ook wieletjes onder console heen en weer gedraaid maar blijft donker.

Wat doe ik fout?

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 25 augustus 2012 09:42 AM
  [ # 1 ]

vast niks. gewoon volhouden met zoeken.

slecht contact in het klokkenhuis zelf ?
heb je een reserve klokkenhuis om te proberen ?

zit er wel stroom op binnenkomende stekkers ?

verder kan je je eerdere introductie topic/draadje ook gebruiken voor vragen voor jouw auto. dan kunnen we jouw ups en downs over jouw auto beter volgen.
de opening post kan je altijd nog wijzigen, dan kan je daar met name het onderwerp van je topic anders noemen, iets over jouw / jouw auto (ipv “computer”).
en dan je nieuwe vragen aan het eind in een nieuwe post in jouw draadje.
ga je daar verder ??

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

samieke
< 100 berichten
Rank

- C8 3.0 V6
- CX 2.4 IE AUTOMAAT
Gepost: 26 augustus 2012 01:21 PM
  [ # 2 ]

Bedankt voor je reactie, heb geprobeer de titel computer te wijzigen in een andere maar heb geen idee hoe dat moet, tips?
Is inderdaad wel zo leuk dat binnen een draadje alles te volgen is. Als ik doorheb hoe dat moet zal ik dat gelijk doen. Heb geen andere cockpit en wel stroom, op schema is mij niet duidelijk welk lijntje nu de achtergrond verlicht verzorgd. Vandaag maar weer eens de heleboel er uit. Ben bijna expert geworden hierin.

vaak ben je te bang

Profiel  

Dumnoz
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 626

- C5 2.0 16v (LPG-G3)
Gepost: 26 augustus 2012 01:25 PM
  [ # 3 ]

Naar je eerste post gaan en dan wijzigen Wink

Groetjes Harry

Profiel  

samieke
< 100 berichten
Rank

- C8 3.0 V6
- CX 2.4 IE AUTOMAAT
Gepost: 26 augustus 2012 01:33 PM
  [ # 4 ]

Gelukt, bedankt.
Zal tekst opnieuw plaatsen, reacties natuurlijk nog steeds welkom maar dan daar.

Marc

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook