69 van de 207
« Eerste  < Vorige 67 68 69 70 71 Volgende >  Laatste »
   
Restauratie Prestige laagdaks, bij de spuiter
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1250
Geregistreerd: 11-05-2007

Gepost: 26 augustus 2012 11:09 AM
  [ # 1021 ]

Aan de achterkant zit een blikken plaatje die de rubber flap op zijn plaats houdt. Verder zit er alleen een volgring tussen.

Profiel  
 
Mark Gielen
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gepost: 26 augustus 2012 11:15 AM
  [ # 1022 ]

Die klem zit ook aan de andere kant en houdt de rubber op zijn plek.

Mark

CX 2000 pallas ‘78  
 

citroencx.eu
Facebook

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 augustus 2012 02:46 PM
  [ # 1023 ]

goede middag

https://picasaweb.google.com/104808338418977024156/20120826133401?authuser=0&feat=directlink

klemmetje inmiddels gevonden(maar 1) confused

bedankt zo ver vriendelijke groet frank

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 26 augustus 2012 03:02 PM
  [ # 1024 ]

Mijn complimenten Frank, dat ziet er goed uit, grondig aanpakken daar hou ik van.
Blijf dit draadje met belangstelling volgen.
Succes.

Harry.

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 augustus 2012 04:28 PM
  [ # 1025 ]

Het zou eigenlijk verboden moeten worden om zulke foto’s te plaatsen, hier worden mensen vreselijk jaloers van!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 augustus 2012 04:30 PM
  [ # 1026 ]

Wat let je om het zelf eens te doen.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Gepost: 26 augustus 2012 04:32 PM
  [ # 1027 ]

Da’s een beetje vragen naar de bekende weg hè, Frank.  Wink
Niet iedereen (lees: vrijwel niemand) heeft én zoveel tijd, én zoveel ruimte, én (extra) geld én ...handigheid om op die wijze in een auto te steken natuurlijk.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 augustus 2012 04:34 PM
  [ # 1028 ]

Nou ja, genoeg redenen Wink
Maar wie weet ooit….

Ik bedoel ook meer te benadrukken dat het er helemaal top uit ziet.
Ben verder ook niet echt een jaloers type. Eigenlijk ben ik over het algemeen ook best tevreden met mijn eigen CX Smile

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 augustus 2012 05:24 PM
  [ # 1029 ]
La Léo schreef:

Da’s een beetje vragen naar de bekende weg hè, Frank.  Wink
Niet iedereen (lees: vrijwel niemand) heeft én zoveel tijd, én zoveel ruimte, én (extra) geld én ...handigheid om op die wijze in een auto te steken natuurlijk.

Daar heb je een punt.
Maar ik moet zeggen duur is het niet,ik zeg altijd ,is goedkoper dan roken.
Ik rook dan wel een pakje per dag maar toch.
Het is met name de tijd die mensen er niet of kunnen steken.
Of ergens aan beginnen en dan halverwege zeggen,geen zin meer.
Daarom maak ik de meeste dingen ook meteen in orde,en doe ik meerder dingen door elkaar.
Want als ze dan terug is van de spuiter,is het alleen nog maar leuk werk.
Maar goed ieder zijn eigen ding.

Vriendelijke groet frank.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 26 augustus 2012 07:05 PM
  [ # 1030 ]

mooi project!!!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 27 augustus 2012 02:14 PM
  [ # 1031 ]

Goede middag.

Net effe bij wiebert geweest,en overleg gehad.
Maar wat is nu wijsheid ,gewoon een platte diesel terug,kost alles bijelkaar 1000 euro.
Een turbo tje kost mij 1300 euro inclusief uitlaat en dergelijke nieuwe pakkingen enz enz….....alles bij elkaar dus.
Maar ik wil wel 24 uur per dag kunnen starten rijden,en ja ik zal op het oliepijl letten Laughing
Maar hoe storings gevoelig is de turbo?
En Harry dit jaar komt er nog geen fems in,........

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 27 augustus 2012 02:31 PM
  [ # 1032 ]

Dibert heet hij toch ?  Wink

je moet maar kijken, maar ik zou er een turbo blok in stoppen !!

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
XM 2.9 V6 Exclusive
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 23-01-2009

- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Gepost: 27 augustus 2012 02:40 PM
  [ # 1033 ]

Ik ook. Als je hem gewoon normaal behandeld en zo nu en dan een oliepeil checkt Wink, zijn het super betrouwbare dames. En ik moet zeggen in een break is het wel erg lekker om een turbo blokje te hebben i.p.v. een ongeblazen. Loads of Powerrr.

Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 27 augustus 2012 03:39 PM
  [ # 1034 ]

wordt het een turbo 1 of turbo 2 blok? 1 is beter heb ik wel eens horen zeggen

gr,joost

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7583
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 27 augustus 2012 07:21 PM
  [ # 1035 ]

De 2 gaf ooit problemen met de kop. Maar ik dacht dat ‘t bij wat nu nog rondrijdt erg meevalt. Mooi koppel, flink vermogen, laag verbruik en dat alles bij bizar lage toerentallen. Mooi hoor.

Profiel  
 
 
69 van de 207
« Eerste  < Vorige 67 68 69 70 71 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook