ZX1.4i schreef:Ik kom ook gezellig, ben morgen toch vrij
hoe meer zielen hoe meer vreugd
Wil ook wel komen… altijd leuk zo’n sleutelmeeting.
Maar ik moet helaas werken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Maar ik moet helaas werken.
Ik mag morgen niet werken, moet mijn verplichte uren opmaken
Ander ben ik ze kwijt
XBXG schreef:Wil ook wel komen… altijd leuk zo’n sleutelmeeting.
Maar ik moet helaas werken.
Ik ook!! Maar veel sleutel en sloopplezier toegewenst!!
Caroline81 schreef:tot morgen! ennuh, ik kom niet met de visa maar met de trein…
Handig, wat wilde je ook alweer hebben? Het motorblok, toch?
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Caroline81 schreef:tot morgen! ennuh, ik kom niet met de visa maar met de trein…
Heb haar net een SMS gestuurd, ze kan met me meerijden als ze morgen op tijd reageert, haar tel. stond al uit.
Blokje kan achterin mijn Xantia
ZX1.4i schreef:karel schreef:Caroline81 schreef:tot morgen! ennuh, ik kom niet met de visa maar met de trein…
Heb haar net een SMS gestuurd, ze kan met me meerijden als ze morgen op tijd reageert, haar tel. stond al uit.
Blokje kan achterin mijn Xantia
Ow, das maar een 19D, dan ben ik er vast eerder
Ich bin ein Breaker
Ik heb een ander nummer en ben je nummer kwijt sohail. Ik heb met Renz afgesproken om met de trein naar duivendrecht te gaan en daar bij hem in te stappen. Vanaf mijn huis had natuurlijk een stuk prettiger geweest, nu nog maar afwachten of de trein op tijd rijdt
Maar ff voor de goede orde: Er wordt kennelijk sneeuw en ijzel voorspeld. Hoe dapper zijn jullie?
renz schreef:Ik durf alles aan met mijn stalen ros!
Die 110 paarden onder de motorkap willen wel
Jongens, veel plezier vandaag. Ik ga toch maar niet mee. Beetje te veel gedoe met liften.
[edit typo]
Caroline81 schreef:Ik heb een ander nummer en ben je nummer kwijt sohail. Ik heb met Renz afgesproken om met de trein naar duivendrecht te gaan en daar bij hem in te stappen. Vanaf mijn huis had natuurlijk een stuk prettiger geweest, nu nog maar afwachten of de trein op tijd rijdt
Maar ff voor de goede orde: Er wordt kennelijk sneeuw en ijzel voorspeld. Hoe dapper zijn jullie?
Ja, en gisteren zou het sneeuwen. Ik zie wel wat het wordt met dat weer.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Ja, en gisteren zou het sneeuwen. Ik zie wel wat het wordt met dat weer.
Ja zal allemaal best goedkomen.
Ennuh, wel zwaaien he…
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
het was gezellig iig en erg geslaagd
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
:photo ?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Mokers weer in ‘t vet gezet jongens?