Al enkele malen vernoemd op het forum: problemen met de aanjager/ventilatormotor. Ook bij mij dus het problem van de versleten koolborstels. Andere ventilatormotor er in maar na een paar weken ook met deze hetzelfde probleem: Koolborstels zijn nog maar een centimetertje lang. Laten maken van de borstels is ook al genoemd tegen prijzen van 40 a 50 euro….Nu kwam ik op Ebay setjes tegen in Duitsland die volgens mij van het juiste type en de juiste maat zijn. Een setje kost daar 11 euro alleen zijn de verzendkosten van 12 euro nogal aan de hoge kant. Als ik bestel en er zijn meer gegadigden dan kunnen we de verzendkosten delen, tenminste, éénmalig 12 euro gedeeld door het aantal gegadigden en dan de verzendkosten binnen Nederland (paar dubbeltjes). Roept u maar dan inventariseer ik wel gedurende een paar weken…
Mitch
Totaal aantal Berichten: 3440
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Je mag mij noteren voor een setje, wel graag even de afmetingen, want ik herinner me dat het een rare maat is, 8 x 9 (of zo) lengte weet ik niet meer.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Mitch, je mag mij voor mij ook een setje bestellen. En je hebt pb.
Wim,
Disciplus Simplex
De maat is idd 8x9mm. Lengte is 22/19mm en het gevlochten koperdraadje is 35mm. Gegadigden even een PB’tje met naam en adresgegevens. Je krijgt dan mijn gegevens retour. Als er nog een paar belangstellenden zijn zal ik bestellen waarbij we per persoon maximaal een eurootje of 13 kwijt zijn. Porto binnen Nederland zal niet meer dan anderhalve euro zijn, inclusief een luchtkussen enveloppe.
Mitch
Hoe is de stand inmiddels?
Nu net thuis. Ga morgen even kijken maar dacht nu op 4 of 5 geïnteresseerden te zitten. Heb de topic-naam even aangepast zodat er wellicht meer kandidaten reageren.
Totaal aantal Berichten: 1226
- XM 2.5 TD Break
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Exclusive
- XM 2.5TD
Ik heb ook wel belangstelling, die van mij doen het nog na reiniging maar ze begonnen aardig kort te worden.
Totaal aantal Berichten: 2123
- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Pb-tje gestuurd…..
Ik bestel 10 setjes en kom daar in de loop van de tijd wel van af. Beetje zitten rekenen en stel de prijs op 15 euro per setje inclusief verzendkosten, luchtkussenenveloppe, moeite enzovoort. Zoals gezegd, bij belangstelling even je adresgegevens doorgeven via een privé berichtje dan krijg je mijn gegevens (rekeningnummer e.d.) retour.
Beste Mitch,
Heel graag ontvang ik ook een setje koolborstels
Erik Booda
Wilhelminastraat 55
2011 VL Haarlem, Tel 023 5316303
De auto is een Citröën XM Turbo Ct, orga 7343.
Hartelijke Groet en dank voor je moeite.
Ik weet niet of er verschil tussen de types 1 en 2 zit. Ik bestel met alle plezier maar je zult zelf even moeten kijken of de maat overeen komt. Dus 8mm x 9mm x plusminus 20mm lengte.
Hallo Mitch, ik heb ook interesse en heb je een PB gestuurd.
Vast hartelijk dank!
Beste koolborstel bestellers,
Ik ben net terug van een lang weekend Duitsland en vond zojuist de koolborstels tussen de post. Ik probeer morgen en anders donderdag te versturen dan heeft iedereen de borstels voor het weekend in huis.
Voor wie nog niet heeft besteld: Nog slechts enkele setjes beschikbaar voor 15 euro incl. verzendkosten!!
Als er nadien weer nieuwe interesse is, zal ik bijbestellen…
Mitch
Yes, ik heb ze binnen.
Wim,
Disciplus Simplex
Zijn binnen, bedankt
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Ook ontvangen. Mooi, zo’n webshop!