2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
De ideale auto.
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 27 december 2005 11:53 PM
  [ # 16 ]

simpel: eentje die lekker zit, goed rijdt, en er goed uitziet. en niet te duur in het gebruik het liefst, of anders een winnend staatslot in het handschoenenkastje

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 27 december 2005 11:55 PM
  [ # 17 ]

...of eentje met karakter, en die mag er ook een beetje vreemd uitzien, maar dan moet ie een goed karakter hebben

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 28 december 2005 07:15 PM
  [ # 18 ]
Michael schreef:

Mijn ideale auto heeft een paar Stinger raketten op het dak om vrachtwagens en andere treuzelaars van de linker baan te verwijderen Wink

en kraaiepootjes om die sukkelaar achter je een lesje te leren Twisted Evil

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 29 december 2005 01:19 PM
  [ # 19 ]

Hmmm… een Citroen CX berline, maar dan wel met grote achterklep (a la GSA, is nu eenmaal erg handig), voorzien van een opgevoerde V6 HDI blok met automaat, airco, ABS, 4WD, tractioncontrol etc.

En dan wel gebouwd van carbonfiber op een aluminium space-frame en met laatste generatie Hydractive, en een titanium subframe. Verder moet de interieurbekleding wel een originele pluchen GTI versie zijn (ik geef niet zo om leer, alhoewel ik het wel mooi vind), ook de rest van het interieur mag standaard blijven, uiteraard moeten de elektronische gadgets wel mooi in het instrumentarium zijn verwerkt. Lijkt me een onmogelijke, maar wel erg lekkere kar!!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43299
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 29 december 2005 02:07 PM
  [ # 20 ]

Een SM met V6 HDI blok en 6 traps automaat met tiptronic en ABS.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook