Totaal aantal Berichten: 52
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Misschien heb ik het een beetje gemist, maar hoe gaat de meeting er ongeveer uitzien?
Wordt het net zoiets als de vorige keer in Zwolle dus inclusief een toertocht?
DS3 So Chic E-HDI / Bleu Belle Ile / Pack Perfo / Pack Select My Way Comfort
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Kijk hier eens…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
Beste Mensen,
Nog heel even en het is zover: Dé Ds line meeting…
Om even wat dingen kort te sluiten,deze PB naar jullie.
Bij de lunch,zit één consumptie(koffie/thee) wil je wat anders nog daarna,is het voor eigen rekening en bij mij(ray78) of mijn wederhelft(schanulleke) afrekenen. dit scheelt tijd met het wegrijden,daar er 1 persoon de rekening betaalt aan het eind.
Ik hoop op jullie medewerking en graag tot ziens op 15-9 a.s.
Gr.Ray78&schanulleke;
@Damian: (gonna do this in english for you…)
We’ve got just one little announcement to make to you,due to the Ds line meeting of 15-9:
within the lunch,is one cup of coffee or teaon our bill,if you wanna have more,no problem,but you have to pay it out of your own wallet,and pay it to me (Ray78) or my girlfriend (schanulleke) in person. this to avoid ceu’s,when leaving the lunch location
Best regards en hope to see you on saturday!!
Ray78&schanulleke;
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Hi,
thank You for translation, everything is clear. See You Saturday. I wish good weather…
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Ik upload hierbij nogmaals de Data Sheet die in de voorgaande twee meetings kon worden gebruikt om informatie over jezelf en je DS3 op te vermelden.
Even een korte gebruiksaanwijzing:
1. Open het bestand in Excel.
2. Schakel het gebruik van macro’s in.
3. Voer de gegevens die je wilt invoeren in de daarvoor bestemde velden.
4. Druk op de knop ‘Background’ om de transparante DS3-laag over de pagina te plakken.
5. Uitprinten.
Hoe gaat het verder kwa betalen van de lunch? Dit vooraf overmaken of contant te voldoen bij ray78 of schanulleke? Ik heb trouwens geen pb ontvangen, heb deze alleen hierboven zien staan.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
DamianDS3, here is a translation of all the Dutch words in the file I uploaded in my previous post.
Persoonlijke gegevens = Personal data
Na(a)m(en) aanwezige(n) = Name(s) of person(s) that is/are present at the meeting
Gebruikersnaam Citroën-Forum.nl = Username Citroën-Forum.nl
Werkelijke naam = Name in real life
Woonplaats = Town or city
Privé/Zakelijk = Private car/Company car
Aantal kilometers op jaarbasis = Kilometers per year
Gegevens Citroën DS3 = Data of your Citroën DS3
Besteldatum = Order date
Afleverdatum = Delivery date
Motorisering = Engine
Uitvoering = Model (Chic/So Chic/Sport Chic/Ultra Prestige/R)
Kleur van de carrosserie = Body color
Kleur van het dak = Roof color
Bekleding = Interior trim
Velgen = Rims
Opties en accessoires = Options and accessories
Modificaties (aftermarket) = Aftermarket modifications
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
DS3-Black schreef:Hoe gaat het verder kwa betalen van de lunch? Dit vooraf overmaken of contant te voldoen bij ray78 of schanulleke? Ik heb trouwens geen pb ontvangen, heb deze alleen hierboven zien staan.
voor we gaan rijden,word het geld ingezameld. net zoals gewoonlijk.(wat ik alle keren heb mee gemaakt tot nu toe…)
PB’s heb ik geprobeerd,maar door namen over te nemen,kon ik niks verzenden,dus gister de lap tekst hierboven maar neer gezet (je zou hetzelfde in de pb hebben gelezen..)
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Bij de eerste meeting in de Meern moest ik het zonder dashboard doen, en in Zwolle reed ik met 1 stalen velg. Na Zwolle grapte ik nog: “Goh, ben benieuwd of de auto bij de volgende meeting compleet is.”. Helaas weet ik nog niet of dat gaat lukken.
Zojuist heb ik mijn auto naar een autoherstelbedrijf gebracht omdat ik vrijdagmiddag na m’n werk een briefje onder m’n ruitenwisser vond: “In uw afwezigheid heb ik uw spiegel geraakt.” Deze zin is nogal een understatement, zoals je op onderstaande foto kan zien. Ik ben benieuwd of de auto zaterdag alweer in orde is, aangezien er nogal wat werk aan zit. Hiermee komt mijn aanwezigheid dus helaas onder voorbehoud. (Meerijden in de leen Suzuki Alto is ook niet alles )
Voordeel: als het goed is wordt de auto van binnen en buiten helemaal gereinigd, en de steenslag op de bumper wordt ook netjes opnieuw gespoten.
Al een idee wat de lunch kosten zijn ? dan kan iedereen proberen gepast te betalen, wel zo makkelijk voor de organisatie.
Totaal aantal Berichten: 338
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
DS3-Black schreef:Al een idee wat de lunch kosten zijn ? dan kan iedereen proberen gepast te betalen, wel zo makkelijk voor de organisatie.
kosten voor de lunch bedragen 15 euro dan heb je onbeperkt pannekoekpunten en 1 kopje koffie of thee
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Ok dank je, wel zo handig om alvast te weten.
Totaal aantal Berichten: 338
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
gelieve bij mulder waar we verzamelen af te rekenen bij mij of ray78 dat maakt het in het restaurant een heel stuk makkelijker
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Nitro+ schreef:Ik upload hierbij nogmaals de Data Sheet die in de voorgaande twee meetings kon worden gebruikt om informatie over jezelf en je DS3 op te vermelden.
Even een korte gebruiksaanwijzing:
1. Open het bestand in Excel.
2. Schakel het gebruik van macro’s in.
3. Voer de gegevens die je wilt invoeren in de daarvoor bestemde velden.
4. Druk op de knop ‘Background’ om de transparante DS3-laag over de pagina te plakken.
5. Uitprinten.
Hoe werkt de download? Ik krijg één of andere betaal pagina te zien om aan te melden.
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Je kunt kiezen of je snel (“Gold”) wilt downloaden of normaal. Gold kost goud, normaal kost niets…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!