Het was wel een roestbak deze Chic trouwens… onder de achterbank een enorm gapend gat, in de kofferbak twee, in de achterbumperbalk links en rechts, op de voorste wielkast….
Heb ‘k bij mijn TZI ook eens flink op lopen vloeken inderdaad, maar gewoon rustig wat spanning erop zetten en ‘t gaat al een stuk beter…
Maar zelfs voor de toepassing van zinloos geweld met een enorme tang zaten er al gaten in
ach… ik zeg het nog maar eens: wie niet sterk of slim is moet lomp zijn
en een enorme tang hebben
renz schreef:Het was niet zinloos Harm, zo kon ik een stuk makkelijker bij de gordelhouders .... Loop je eerst 20 min te klooien met een kleine ratel, heb je hem er bijna af, komt er een niet nader te noemen persoon naar je toe : ” Oooh ik heb een veel grotere! wacht maar ff ” En bedankt!
hahaha,
zijn er toevallig nog gordels over gebleven, heb achter geen gordels
Dat lomp zijn had je aardig onder de knie
Ach wat zal ik zeggen…. het is een gave
renz schreef:Dat moet je even aan Daan vragen! maar volgens mij wel!
oke,
daantje heb jenog gordels over?
gaat niet bestaat niet
Volgens mij zijn de gordels naar limburg geëxporteerd
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
jah als het goed is wel
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:jah als het goed is wel
oke dan voor op de achterbank he, daar zit nix
Ik heb alle gordels van de Chic meegenomen, want in mijn Chic zitten verbrandde gordels
@Harm: er zaten ook nog roestplekken bij de scharnieren van beide voorportieren.
Volgens mij heeft die chic in het water gelegen ofzo, bxen horen niet zo te roesten als deze
deur63 schreef:Ik heb alle gordels van de Chic meegenomen, want in mijn Chic zitten verbrandde gordels
@Harm: er zaten ook nog roestplekken bij de scharnieren van beide voorportieren.
vast nog wl ergens anders gordels dan,?
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
deur63 schreef:Ik heb alle gordels van de Chic meegenomen, want in mijn Chic zitten verbrandde gordels
ook de klips waar ze achter inklikken?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!