Daan was het nog gelukt met de emblemen ?
MVG; Eric
Geen fotografen gezien vandaag. Maar mijn raam kan weer open En ik heb chromen bumperstrips op mijn prog Heb ik nu een groene Chic?
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ericbx schreef:Daan was het nog gelukt met de emblemen ?
MVG; Eric
zitten nog netjes op de klep
die wip er zo voor je af
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
die wip er zo voor je af
Als je zodadelijk toch naar buiten moet om foto’s te maken van het restantje chic?
renz schreef:stoterstangen90 schreef:Geen fotografen gezien vandaag. Maar mijn raam kan weer open En ik heb chromen bumperstrips op mijn prog Heb ik nu een groene Chic?
NEE! eerst moet je dat hok eens wassen!
wat is dat?
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Niet langs de sloot maar IN de sloot rijden!
was de spoiler erg beschadigd of viel het mee ?,
men eigenlijk baal ik wel dat ik niet kon .
maar nu ben ik zeker vrij om zaterdag mijn adal rechts te vervangen is echt nodig en ook heel belangrijk .vorig jaar rechts gedaan en weet nu hoe het moet dus kan ik daarna lekker aan de oliebollen
citroenc2 schreef:EvelienBX schreef:hel1 schreef:deur63 schreef:11 man, 1 BX, 1 dag
was er niemand met een camera?
foto’s foto’s :photo
had wel mijn digi bij me maar heb helaas geen :photo genomen
huh? waarom heb je hem dan bij ja
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ericbx schreef:was de spoiler erg beschadigd of viel het mee ?,
men eigenlijk baal ik wel dat ik niet kon .
maar nu ben ik zeker vrij om zaterdag mijn adal rechts te vervangen is echt nodig en ook heel belangrijk .vorig jaar rechts gedaan en weet nu hoe het moet dus kan ik daarna lekker aan de oliebollen
hier en daar wel een plekje als je langskomt moet je maar even kijken dat is het beste
beetje ver om even te komen kijken(enkeltje 240 km). als je morgen toch foto,s maakt zet er svp even de spoiler bij .
mvg; eric
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ericbx schreef:beetje ver om even te komen kijken(enkeltje 240 km). als je morgen toch foto,s maakt zet er svp even de spoiler bij .
mvg; eric
okidokie
renz schreef:Jawel! het GTI stuur voor Bram, dus hij is nu eindelijk van zijn Bram-stuur af! En het radioklepje , verder kon ik niks gebruiken
Ja…..en het afgesproken bedragje staat nu op je rekening, Daan.
Stuurtje ziet er nog fraai uit….en die ring voor de RAW haal ik weleens van de sloop af.
Ben vooral ook blij met het Radioklepje (zwart)....die van mij was stuk gegaan en nu kun je mijn radio open en bloot zien zitten. ops:
Vanaf morgen dus niet meer.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Bram schreef:renz schreef:Jawel! het GTI stuur voor Bram, dus hij is nu eindelijk van zijn Bram-stuur af! En het radioklepje , verder kon ik niks gebruiken
Ja…..en het afgesproken bedragje staat nu op je rekening, Daan.
Stuurtje ziet er nog fraai uit….en die ring voor de RAW haal ik weleens van de sloop af.Ben vooral ook blij met het Radioklepje (zwart)....die van mij was stuk gegaan en nu kun je mijn radio open en bloot zien zitten. ops:
Vanaf morgen dus niet meer.
ben blij dat ik je blij kon maken we zijn er tenslotte om elkaar te helpen
Maarruh, hebben jullie ook nog echt leuke dingen gesloopt behalve dat interieur pruts spul? Dan denk ik aan motor demontage, subframes onderstel, dat soort werk?
Ben ook benieuwd naar foto’s.