13 van de 14
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 Volgende > 
   
Daan’s Xsara VTS 137pk - Door naar de volgende!
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 21 juli 2012 12:10 AM
  [ # 181 ]

Hoeveel? Twee of vier? Dat lijkt me eventueel wel wat..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 21 juli 2012 12:11 AM
  [ # 182 ]
Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 11 augustus 2012 11:15 AM
  [ # 183 ]

Goed. Xsaartje staat na de vakantie met name stil en wordt een enkele keer doordeweeks en voornamelijk in het weekend gebruikt voor wat ritjes in de omgeving + zo nu en dan richting randstad op en neer. Niet erg veel te melden dus, behalve een paar puntjes die aangepakt moeten gaan worden.

De voorremmen zijn verschrikkelijk gaan trillen. Dat deden ze tijdens de vakantie al wel, maar nu is het echt niet fris meer. Afremmen moet met zeer veel beleid gebeuren, anders rammelt het stuur uit de handen en trekt de auto behoorlijk naar links. Reden hiervoor? Ik vermoed ouderdom. Ben dus maar vast via-via begonnen met het ritselen van een setje schijven en blokken zodat ik dit te zijner tijd kan aanpakken.

Verder lijkt de uitlaat wat te lekken, maar hier heb ik nog niet echt nader onderzoek naar gepleegd. Heeft ook niet de hoogste prioriteit.

De brandstofpomp maakte de laatste keer tijdens het starten een nogal zwaar brommend geluid. Ik hoop niet het geluid van extra kosten hmz

Tenslotte de banden. Tja. Met die andere kwaaltjes is dat probleem wat minder dringend geworden. Het alternatief zou zijn: nieuwe banden op de huidige velgen of andere velgen en banden. Voor nu laat ik die beslissing even voor wat het is. Ik ben namelijk een beetje klaar met geld in de auto steken. Het is me al met al op financieel gebied wel wat tegen gevallen en hoewel ik veel plezier heb met het ding had ik achteraf misschien beter niet tot deze impulsaankoop over kunnen gaan. Het is wat met die loeders Wink

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Vert
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 232
Geregistreerd: 04-07-2006

Gepost: 11 augustus 2012 01:32 PM
  [ # 184 ]

(De brandstofpomp maakte de laatste keer tijdens het starten een nogal zwaar brommend geluid. Ik hoop niet het geluid van extra kosten )

Dit heb ik ook de laatste weken,het valt me op dat als de tank vol is hoor ik het niet meer maar als er minder dan de helft vol is wel weer,wie weet waar het door komt en weet iemand of hier iets aan te doen is??? nice day filter vervangen oid ???

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 11 augustus 2012 04:59 PM
  [ # 185 ]

Nou ik denk dat de pomp gaar aan het worden is. Als de tank vol zit wordt de pomp ‘gesmeerd’ door de brandstof. Staat ‘ie al wat langer droog, dan gaat ‘ie dus herrie maken..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Vert
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 232
Geregistreerd: 04-07-2006

Gepost: 11 augustus 2012 05:58 PM
  [ # 186 ]

Dus volhouden die tank ?? hahaha Laughing  Laughing

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 01 september 2012 03:01 PM
  [ # 187 ]

Als ik oppervlakkige krassen uit mijn lak wil verwijderen, wat kan ik dan het beste doen? Alleen polijsten of eerst met wasbenzine schoonmaken, dan met een blanke lakstift bijwerken en dan polijsten? Of zijn er andere manieren?

Zit me aan een aantal plekjes te ergeren op de auto en wil hier best een uurtje aan besteden zo op de huisgebonden zaterdagmiddag..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 01 september 2012 03:15 PM
  [ # 188 ]

Ik zou eerst alleen polijsten, als het resultaat niet bevalt kan een lakstift altijd nog.
Met een lakstift is de kans op kleurverschil altijd wel erg groot, dat zie je soms nog beter dan een lichte kras.

Eventueel eerst kleien, dat geeft ook een erg goed resultaat.

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 01 september 2012 03:31 PM
  [ # 189 ]

De krassen zijn niet zo diep dat de kleurlaklaag is aangetast, er zitten alleen witte krassen in de blanke laklaag. Daarom dus de gedachte om het grondig te reinigen, dan blanke lak erover en dit polijsten. Dat lijkt me de meest grondige aanpak zonder kleurverschillen.

Denk dat ik zo maar even naar de Halfords tokkel om te kijken of ze daar geen leuk spul hebben daarvoor.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 01 september 2012 04:00 PM
  [ # 190 ]

Zou toch hier even kijken:
http://www.carclean.nl/producten/Exterieur/Cleaners_Polijstmiddelen/Polijstmiddelen

Bij de Halfords hebben ze toch niet echt de kwaliteit waar je naar op zoek ben. Lees: veel moeite doen voor weinig resultaat…

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 01 september 2012 04:13 PM
  [ # 191 ]

Duurt te lang. Moet die rommel vanmiddag in huis hebben Wink

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 12 september 2012 11:28 PM
  [ # 192 ]

http://www.autoweek.nl/autoreview/34817/citroen-xsara-coupeacute-20i-16v-137pk-vts

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5008
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 12 september 2012 11:29 PM
  [ # 193 ]

Wordt dit net zo’n verhaal als dat over die Skoda?

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 12 september 2012 11:32 PM
  [ # 194 ]

Nee, dan moet je die van Bertje lezen Wink

http://www.autoweek.nl/autoreview/34816/citroen-berlingo-16-hdi-90pk-gesloten-bestelwagen

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 22 september 2012 11:57 AM
  [ # 195 ]

Afgelopen week het meisje opgehaald van Schiphol, tegen elf uur ‘s avonds moest ik daar zijn. De heenweg vanuit Tilburg over de A27 en A2 de teugels even lekker gevierd. Ik heb het idee dat de auto na tienduizend kilometer door mij ‘bereden’ te zijn wel echt een stuk losser is dan voorheen. Pakt beter op, ook bij lage toerentallen, en sleept onverstoorbaar door naar de begrenzer.

Op zich wel opmerkelijk, zeker gezien het feit dat ik de laatste tankbeurten alleen maar ‘ordinaire’ euro95 getankt heb..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
13 van de 14
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook