3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

DS-CX-XM rondrit België,  za 15 september 2012; afgelast
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 02 september 2012 01:10 PM
  [ # 31 ]

Het is een leuk initiatief. Ik denk dat er al wat veel activiteiten zijn. Een schrale troost is wellicht dat het in alle autoliefhebbersgeledingen lastig blijkt te zijn dingen te organiseren waar veel mensen op af komen.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

boulanger
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23

Gepost: 07 september 2012 05:10 PM
  [ # 32 ]

Als het nog mogelijk is zet er alvast eentje bij op uw lijst ik kom zaterdag af naar torhout,laat iets weten

groeten

Profiel  

demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3205

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 07 september 2012 11:01 PM
  [ # 33 ]

hm, dan komen we nu uit op:

Toon
Thomas
Arne
patrick
boulanger
ikke
dominique (misschien)

begint er op te lijken, nog eens wat telefoontjes plegen morgen, er zitten hier nog teveel mooie godinnen onder het stof!

Profiel  

demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3205

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 13 september 2012 08:38 PM
  [ # 34 ]

de rit is spijtig genoeg afgelast, wegens te weinig deelnemers (bovenstaande lijst delen door 2)

volgend jaar nog eens proberen Wink

Profiel  

thomasc3vtr
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- C25 2.5 Diesel Mobilehome
- CX Laagdaks prestige
Gepost: 13 september 2012 08:55 PM
  [ # 35 ]

Spijtig

Voor de liefhebbers die wel konden kunnen eventueel nog mee naar de opendeurdag in Oldtimerfarm in Aalter. Al de auto’s worden buiten tentoongesteld en er zullen nog heel wat andere auto’s staan. Wij zouden zaterdagvoormiddag gaan. Met wat meer gaan is altijd leuk. Je kan mij altijd een PB sturen voor meer info.

BX zei ik, toen lachten ze, 16 kleppen voegde ik er snel aan toe maar ze bleven lachen. Dan heb ik ze laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen.

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2355

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 18 september 2012 01:35 PM
  [ # 36 ]

Ik vond het jammer om te lezen….....
Maar hieronder een goed alternatief waar toch wel wat mensen naartoe komen Wink Het evenement gaat op zeker door, en je zou zelfs nog deel kunnen nemen Rolling Eyes  tot vandaag dinsdag 18-9 was de inschrijving verlengd! Meer info hieronder.

Als bezoeker ben je ook welkom Wink

2400gti schreef:

De Citroën CX club Nederland bestaat dit 20 jaar al weer! Dit gaan we met zijn allen vieren op 21, 22 en 23 september a.s. in het veelzijdige vakantiepark DE BERGEN in WANROIJ (Noord Brabant,
http://www.debergen.nl)

Op onderstaande link vindt u alle informatie, programma en mogelijkheid tot inschrijving voor dit evenement !

http://www.citroen-cxclub.nl/lustrum/

Inschrijving is mogelijk voor leden van de CX-club nederland. Bent u nog geen lid van de CX-club: u kunt zich aanmelden bij Theo Kerger, ledenadministrateur: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Vele actieve leden van onze club zijn momenteel druk bezig om dit grote evenement voor te bereiden.
Het wordt een voor de CX-liefhebber NIET TE MISSEN evenement. Zorg dat je erbij bent!

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2355

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 18 september 2012 10:08 PM
  [ # 37 ]

banana als aanvulling voor dagbezoekers banana

Dagbezoekers kunnen natuurlijk sowieso langskomen, ook zonder van te voren in te schrijven. Maar…
Voor wie er over denkt als dagbezoeker te komen adviseer ik om een officiële inschrijving te doen met het Confort-pakket.
Ook jij bent dan verzekerd van de unieke gooi Lustrum-goodiebag. Die bestaat uit: een CCCN-canvastas, genummerd rallyschild en lustrum sticker (beide zo lang de voorraad strekt), een CX Break modelletje en nog leuke en nuttige spullen voor je auto van o.a. Sonax. Diegenen die zich het eerst aanmelden hebben voorrang met deze goodiebag op niet- of laat-aanmelders, dus…  ballon

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook