Totaal aantal Berichten: 108
- ID/DS ds 20 hydraulique
- ID/DS ID19f
- HY H72 oprijwagen
Op zondag 23 september organiseert de Regio Zwolle / Twente van de DS-club het najaarsevenement. Dit evenement zal plaatsvinden op het terrein van Netl in Kraggenburg; een ontzettend leuke en sfeervolle locatie midden in de polder. Info over de locatie is te vinden via http://www.netl.nl.
Alle informatie over het evenement is verzameld op de website http://www.dsnajaarsevenement.nl. Hier zijn de zaken te vinden die zijn georganiseerd. Tevens kan op deze plek uw aanmelding plaatsvinden voor het laten taxeren van uw ID / DS door Hans Kloos en kunt u zich hier opgeven voor deelname aan het concours. De deelnemende auto’s worden op een eiland geplaatst op een mooi punt in het park. Op deze plek zal ‘s middags ook het Nederlands Trombone Kwartet te vinden zijn. Voor winnende auto’s hebben we leuke prijzen in petto.
Verder is het leuk om te melden dat we een echte Franse Tombola organiseren. Tal van deelnemers aan de onderdelen- en warenmarkt hebben prijzen toegezegd. Daarnaast is er door ons een mooie Zuid-Franse Citroen Visa gekocht die op deze dag verloot zal worden. Voor de prijsuitreiking heeft Bert van den Dool zijn medewerking toegezegd.
Is er nog meer te doen? Ja! Wij hebben op meerdere plekken op het park live-muziek; alles van Jazz tot Jiddisch. Er is een onderdelenmarkt met meer dan 20 Citroen gerelateerd kramen. Daarnaast diverse kramen met polderproducten. Er zullen enkele bijzondere Citroen-bedrijfswagens te zien zijn; enkele U23’s, HY’s en een Rosalie 7UA.
Volgens mij zijn alle elementen aanwezig om er een fantastische dag van te maken! Wij hopen dat jullie in grote getale afkomen op dit evenement.
Met vriendelijke groet,
Mark Hidding
Namens de Organisatie Regio Zwolle / Twente
PS Enige tijd geleden las ik op het forum de aankondiging van het lustrumfeest van de CX-club. Ik wist dat dit evenement deels gelijktijdig plaatsvindt met het evenement dat door ons wordt georganiseerd. Wat me verrast heeft is dat het programma ook behoorlijk wat gelijkenissen vertoond. Iedereen waarvoor Brabant te ver weg is, die verhinderd is op 22 sept. of die na die dag meer wil; op 23 september kunt u voor een herkansing dan wel een ‘herhaling’ gaan.
vriendelijke groet,
Mark
ex: ID19 Break 1961 SL-71-PK, DSpecial5 1973 12-YB-42, DS19 Pallas 1965 FN-44-96
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Komende zondag!
Ik ben weer van de partij. heb er zin in
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.