Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
geen APK dus niet op eigen kracht naar huis helaas…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 840
- Dyane 6 Commerciale
och.. schokdempertje meenemen, eigenaar lief aankijken en huppa, met CT
Visa met een bijzondere optie! Een verlaagde til drempel, de peugeot 104 achterlichten zijn origineel. Leuk!
http://www.leboncoin.fr/voitures/369835375.htm?ca=10_s
En was hier niet iemand die een Jaune Mimosa uit 1978-9 zocht?
http://www.leboncoin.fr/voitures/370391372.htm?ca=10_s
Totaal aantal Berichten: 840
- Dyane 6 Commerciale
staat niet eens gek, die 104-lampen
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
jaren geleden bijna gekocht 2006 voor 400 €
http://link.marktplaats.nl/601252153
was nog een hele ervaring hij scheed er mee uit tijden de proefrit ppfff
dus toch niet gekocht wel grappig hem nu weer te koop te zien voor 1250€
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Het karretje ziet er nogal zielig uit nu
De spoiler is er ook al afgedonderd
Totaal aantal Berichten: 97
- Visa Special
- Visa Carte Noire
- Visa Super X
- Visa Sextant
- Visa Decapotable
- Visa west end
- Visa Super
Weer een nieuwe Serie Limitee in Nederland erbij!
Gisteren opgehaald, 70km ten zuiden van Le Mans; Visa Platine (okt ‘83) met verse Controle Technique!
Vandaag grote beurt geven en schoonmaken.
Morgenochtend naar de RDW voor kentekenregistratie en 5 dagen laten sturen!
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gefeliciteerd Marty!
Mooie uitvoering, en de zo standaard geworden Marty TRX velgjes zitten er al onder
Reuzebijzonder dat iemand zo`n ongelooflijke interesse heeft in de visa (al zijn het wel de speciaaltjes)
- Xsara diffrence 2
is dat deze niet ? die heb ik is gezien op een franse site en later zag ik hem op leboncoin te koop staan
die dealersticker achterop trekhaak sticker op het voorraam en zoveel worden er niet te koop aangeboden.
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
- Visa Special
- Visa Carte Noire
- Visa Super X
- Visa Sextant
- Visa Decapotable
- Visa west end
- Visa Super
Inderdaad!!
Dat is de Platine die ik heb gekocht! Waar heb je die foto’s vandaan?
Ik weet dat deze Platine sinds feb 2012 in bezit is van de fransoos van wie ik haar heb gekocht.
Leuk te zien dat ze in die showroom naast een West End staat
Overigens zitten op de Platine geen TRX’n maar de 13 inch LM-velgen.
Vandaag heb ik haar een grote beurt gegeven, incl nieuwe bougies, oliefilter, brandstoffilter geplaatst, carburateur schoongemaakt van binnen en de acceleratie sproeier. Verder het setje LM-velgen gewisseld met een setje dezelfde LM-velgen met splinternieuwe Michelin Engery’s. Oh ja, de gril heb ik vervangen door een originele nieuwe! Ook het ontbrekende spatbord hoekstukje geplaatst (rechtsvoor).
Morgen RDW
Ook een erg leuke visa, ben ik ook nog mee bezig geweest voordat de beige daim in beeld kwam.
Veel plezier ervan!
Dans son jus
- Xsara diffrence 2
citroengsacx schreef:Inderdaad!!
Dat is de Platine die ik heb gekocht! Waar heb je die foto’s vandaan?
Ik weet dat deze Platine sinds feb 2012 in bezit is van de fransoos van wie ik haar heb gekocht.
Leuk te zien dat ze in die showroom naast een West End staatOverigens zitten op de Platine geen TRX’n maar de 13 inch LM-velgen.
Vandaag heb ik haar een grote beurt gegeven, incl nieuwe bougies, oliefilter, brandstoffilter geplaatst, carburateur schoongemaakt van binnen en de acceleratie sproeier. Verder het setje LM-velgen gewisseld met een setje dezelfde LM-velgen met splinternieuwe Michelin Engery’s. Oh ja, de gril heb ik vervangen door een originele nieuwe! Ook het ontbrekende spatbord hoekstukje geplaatst (rechtsvoor).Morgen RDW
hey marty
dat is al weer een paar jaar terug 2008 voordat de site pasion-citroen een forum site werd
kon je per model foto,s ervan bekijken en deze platina stond in een prive collectie en die kwam ik nog niet zo lang geleden weer te koop tegen op leboncoin o.a leuk dat jij ook echt die visa nu hebt
hier nog 2 van het interieur
mooie visa vind ik het !!!
- Visa Special
- Visa Carte Noire
- Visa Super X
- Visa Sextant
- Visa Decapotable
- Visa west end
- Visa Super
Erg leuk te zien / lezen!
Weer een stukje historie bij de Platine.
En…ze is niets veranderd sinds 2008 , tot gisteren. Ze is weer compleet; originele gril zit er weer in en ontbrekend hoekstukje geplaatst.
Komende jaren gaan mijn kinderen erin rijden, als ze hun rijbewijs halen .
Als ze daarna nog “leeft”, ga ik haar in nieuwstaat terugbrengen en echt toevoegen aan mijn collectie.
Want de basis van deze Platine is kogelhard en technisch perfect in orde!!!!
- Visa Special
- Visa Carte Noire
- Visa Super X
- Visa Sextant
- Visa Decapotable
- Visa west end
- Visa Super
Vanochtend keurig door de kentekenregistratie. Even op de Franse platen naar de RDW gereden. Platine was toch tot en met de keuring op chassisnummer verzekerd. Is leuker dan zo’n 1 dags kenteken
Helaas willen ze geen “Platine” op het kentekenbewijs zetten, maar slechts Visa 11RE…in de kleur groen…ipv Gris Neptune. Ze werken in Nederland met 1 kleur ;-(
De Platine vandaag voorzien van een zwarte undercoating, is ze goed beschermd tegen het Nederlandse weer