Thijsvandebles schreef:Dan moet je als lid maar regelmatig op de site kijken lijkt me…Ik vindt de meetings in elk geval té gezellig om ze te missen, omdat ik te lui was even op i’net te kijken…
Dat doe ik ook, maar de kalender van 2006 staat er pas net een weekje op!!!
slordig… Ik zal zo eens gaan kijken..
mike schreef:De evenementen kalender staat op de site en zichtbaar voor iedereen, valt me een beetje tegen dat je als lid van de club niet netjes als eerste op de hoogte wordt gebracht.
Leden die dit aangegeven hebben worden per email op de hoogte gehouden. De rest per post (maar dat zijn er niet zoveel).
als je de nieuwjaarsborrel 2006 aanklikt kun je jezelf opgeven voor de nieuwjaarsborrel 2005
voge schreef:als je de nieuwjaarsborrel 2006 aanklikt kun je jezelf opgeven voor de nieuwjaarsborrel 2005
t’is al verbeterd.
mpostma schreef:voge schreef:als je de nieuwjaarsborrel 2006 aanklikt kun je jezelf opgeven voor de nieuwjaarsborrel 2005
t’is al verbeterd.
Pfff, maar goed ook. Anders had ik óf de teletijdmachine van Prof. Barabas moeten lenen, óf de borrel moeten missen…
Test
Mooi dat ‘t verbeterd is, zie trouwens dat we dit keer in november naar Hesselink gaan ipv februari, duurt nog lang hoor!!
in je link staat een .html, het moet .htm zijn Marten
mpostma schreef:
Zaterdag 25 Februari
Ik zal erbij zijn met de TZD. Dan wellicht met meer dan 444.444 km op de klok.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:mpostma schreef:
Zaterdag 25 Februari
Ik zal erbij zijn met de TZD. Dan wellicht met meer dan 444.444 km op de klok.
Ik zou alle leden van de BX Club (introducees zijn trouwens wel welkom tegen een extra bijdrage) willen uitnodigen om je aan te melden bij de evenemtencoordinator en suggiesties te geven over wat je evt. zou willen doen.
Ik ben zelf wel van plan om te komen. Het lijkt me leuk om wat mensen op weg te helpen. Trouwens, Joure is via de polder (A27,A6) redelijk snel te bereiken vanaf Utrecht
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
He, da’s om de hoek voor mij! Ik denk dat ik wel even langs ga rijden in de TRS. Gewoon om even te kijken overigens, ik heb weinig te sleutelen aan de BX waar ik nu aan wil beginnen.
Heb ook niks te sleutelen, maar kom zeker kijken. Is half uurtje rijden voor mij. Wil wel meehelpen met sleutelen. Zal voor die tijd mijn orginele Citroen overall weer eens laten stomen…
Test
Zaterdag zijn jullie er uiteraard ook allemaal?
Uiteraard!! Ik neem zelf een introducéé mee. Mijn zwager, Jeroen_M, is ook lid van het CiFo.
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar de TZi16V Eelco…Maar ga het zaterdag eindelijk zien
Test