deur63 schreef:De armsteun zit in mijn Chicje
klik!
Ahhhh…...was Renz NET te laat, blijkbaar.
Gelukkig heeft hij wel het GTI stuurtje en radioklepje kunnen scoren.
GTI stuur zit er al in trouwens…radioklepje wacht ik even tot morgen mee.
De foto geloven jullie wel, hè ?
Bram schreef:GTI stuur zit er al in trouwens…radioklepje wacht ik even tot morgen mee.
De foto geloven jullie wel, hè ?
neenee, wij willen foto zien
zwarte deurbekleding en grijze bekleding??
Gelukkig maar, ‘k schrok al.. Is zo’n rode band standaard in een Chic? Dan heb ik een chic interieur in m’n break volgens mij, ik heb ‘t ook!
Voor zover ik weet hebben allen Chic’s zo’n rood lijntje, ook op de pookknop. Als jij het ook hebt zal je ook wel een Chic interieur hebben, of iemand heeft het rood geverfd.
dan heb ik een Chic interieur, nou nog een keer zo’n krulletterlogo jatten!! (meeting 15-01 toch?? )
deur63 schreef:@Karel: ik was net even op je webspace aan het kijken, en het viel me op dat de area onder je portieren grijs is?!? link is dat standaard bij krulletter Chics? bij mij is dat namelijk zwart.
Ik denk het niet. Deze auto is een keertje overgespoten geweest. Ik _denk_ vanwege een zijschade; beide portieren zijn namelijk niet-origineel (eerst zilverkleurig geweest). Er is ook eens voorschade aan geweest, daar is de ietwat brak gespoten bumper van afkomstig.
Naja, ik heb in ieder geval weer een motorkap ipv 2 verroeste ijzeren platen boven de motor; jippie hoi hoi hoi! Ik zal wel een fotootje maken als het er weer voor is (sneeuwt nu flink); ik kon de kap nog maar net van de parkeerplaats naar huis tillen, zo rot was ie. Onder en bovenplaat zijn nu vrijwel los van elkaar…..
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EW schreef:Ik hoorde dat er ook nog sprake was van een Xantia-stuur?
Ik heb hem thuis liggen voor je
Je mag hem op komen halen maar ik kom ook volgende week in de buurt
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Xantia stuur uit een BX?? Past dat dan?
mpostma schreef:ZX1.4i schreef:mpostma schreef:Verklaar u nader? Haha, misshcien ben ik er aan gewend geraakt hoor
Hier en daar is er gewoon niet nagedacht over het demonteren van onderdelen na inbouw van de motor
Haha, moet je maar eens bij een turbodiesel of 16v komen kijken. Bij een eenvoudige 16 heb je nog plenty ruimte.
Ach, ik denk dat het handiger geweest was als we bij het demonteren van de nokkenas EERST de bouwlamp richting motorruimte verplaatst hadden, zoals we later wel voor de dynamo & HD pomp gedaan hebben. Dan hadden we het vast eerder gezien en snel voor elkaar gekregen.
Op de binnenhemel van het dak en de C-stijlbeplating na (gisteren nog bewezen!) is eigenlijk alles best redelijk goed demonteerbaar aan een BX; er is weinig aan geplakt verder.
Overigens is mijn mokertje gisteren nog eens gebruikt om aan te tonen dat die C-stijlbeplating echt keihard is. Na een groot aantal flinke dreunen kwam er pas een klein gaatje in. Met blik was je er denk ik al eerder doorheen gegaan.
Ich bin ein Breaker
Op de binnenhemel van het dak en de C-stijlbeplating na
Zet er even bij dat dat die dingen aan de buitenkant zijn…. de binnenbekleding heb ik heel subtiel en zonder te breken verwijderd
Zeg Harm, heb je zin om volgende week bij mij de binnenbekleding van de C stijl weer terug te zetten? Die heb ik ook heel subtiel verwijderd…
Zeg Harm, heb je zin om volgende week bij mij de binnenbekleding van de C stijl weer terug te zetten? Die heb ik ook heel subtiel verwijderd…
Tuurlijk, ik sta bekend om mijn subtiliteit…
en om de uitspraak “wie niet sterk of slim is moet lomp zijn”