Hi, ik heb al wat eerder gepost mbt aanschaf. Afgelopen woensdag heb ik m’n DS3 1.4 VTI opgehaald.
(demomodel met 75km)
Wat zat erop.
Intro Pack
Dagrijverlichting
Pack “map” (dakprint en mattenset van parijs)
Achteraf gemonteerd
* chrome randje grille (39,-)
* chrome stoot/sierstrip (79,-)
* chrome inzet achterlichten (29,-)
* korte antenne van C5 (5,-)
* armster armsteun (89,-)
* letter citroen achterkant verwijderd
Het ontvangst met deze antenne en standaard radio (met ronde knopjes) is beroerd. Helaas dus binnenkort de lange weer opschroeven.
De armsteun vind ik geweldig, zeker de €89,- waard
Tot nu toe bevalt de auto erg goed.
Jammer dat je antenne niet goed werkt, een korte staat veel beter als een lange antenne. Zelf heb ik een korte aluminium antenne (universeel) erop gezet en tot op heden nog geen last gehad van minder ontvangst. Maar misschien is de ontvangst in jou regio slechter en merk je het dan wel met een korte antenne.
Waar koop jij deze accessoires? Ik wil ook graag chroom voor de achterlichten, maar voor deze prijs kan ik ‘t niet vinden?
PS. Mooie bak hoor!
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Leuk ik heb de 86-SZR-6
Stijlvolle auto met die print en kleuren in het interieur
Arian schreef:Waar koop jij deze accessoires? Ik wil ook graag chroom voor de achterlichten, maar voor deze prijs kan ik ‘t niet vinden?
PS. Mooie bak hoor!
Of ik zit er naast met genoemde prijzen of ze zijn flink in prijs gestegen, maar deprijzen komen niet meer overeen. Maar voordelig zijn ze iig. Originalcarparts.nl
Mooie auto is het geworden zeg! Een armsteun is inderdaad wel meer dan gewenst, deze ziet er netjes uit. Maybe net even een stapje beter dan die uit het comfort pakket.
Die dakprint is echt leuk en past goed bij deze kleur!
Inmiddels een 1:18 model omgebouwd en nu heb ik een witte staan met deze dakprint op een wit dak
dank allen, ondertussen vind ik de print telkens leuker worden. idd met deze kleur een goede combi
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Leuke auto! Welke kleur is dit eigenlijk? Dat ‘beige’ is toch al een tijd terug uit het programma gehaald?
Mativoire, net als de onze. (alleen heb ik een rouge carmen dak)
Betreft een demo/overjarig model.
De kleur is er sinds april 2011 uit. (onze was volgens de dealer zo’n beetje de laatste die van de band gekomen was, mei 2011)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Met het dak ben ik nooit gelukkig geweest (zat er al op ivm demomodel)
Hij is pas gewrapped, het is matzwart geworden in dezelfde textuur als A en B-stijl
Het staat echt cool en stoer, imho mooier dan het glimmend zwart dat fabriek af geleverd wordt.
Foto’s, zie onder.
Wat kost het eigenlijk om de dak te wrappen ? Ik zit er aan te denken om de hele auto mat zwart te laten wrappen, als de prijs een beetje mee valt.
Met het dak ben ik nooit gelukkig geweest (zat er al op ivm demomodel)
Hij is pas gewrapped, het is matzwart geworden in dezelfde textuur als A en B-stijl
Het staat echt cool en stoer, imho mooier dan het glimmend zwart dat fabriek af geleverd wordt.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
DS3-Black schreef:Wat kost het eigenlijk om de dak te wrappen ? Ik zit er aan te denken om de hele auto mat zwart te laten wrappen, als de prijs een beetje mee valt.
tussen 200 en 350 euro.
De wrapper was niet echt blij met deze job, het was een nieuw en gevoelige soort wrap, bovendien zat de antenne in de weg. (en die kan eigenlijk alleen weg als de hemel weggehaald wordt. 3e remlicht was wel een beetje lastig te verwijderen, maar gelukt. Mocht je het laten uitvoeren geef dan aan dat ze van te voren het ovaaltje van de antenne uitsnijden en daar beginnen met wrappen.
Dankje voor de info. Je dak ziet er mooi uit zo.