Goedemorgen forumleden, gisteren was ik op bezoek bij een old-school “drive-in” bioscoop in Utrecht, waarbij je dus met je auto voor een groot scherm gaat staan waar een film op wordt vertoond (in het kader van Nederlands Film Festival). Nu was er voor het geluid speciaal een radiofrequentie gemaakt, wat prima werkte.
Hierbij liep ik echter tegen het volgende probleem aan. Het was voor mij niet echt mogelijk om de motor te laten draaien, aangezien dan ofwel de gewone verlichting ofwel de LED’s branden, wat niet echt vriendelijk is voor de mensen voor mij Als ik echter de motor uitzette en het contact aan (waardoor de radio het doet), kwam er na ongeveer 5 mins in het scherm “automatische energiespaarstand geactiveerd” te staan. Vervolgens deed niks het meer en de enige manier om het weer aan de praat te krijgen was het starten van de motor. Mijn vraag is of één van jullie hiermee bekend is en of deze energiespaarstand of de verlichting op één of andere manier uitgeschakeld kan worden.
Overigens grappig om te zien dat er stuk of 5 auto’s die aan het einde van de film niet weer wegkwamen ivm lege accu (organisatie had overigens netjes gezorgd voor startservice). Alvast bedankt voor reactie!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
De energiespaarstand (eco-modus) is niet uit te schakelen.
Met contact uit kan je ook de radio aanzetten (in ieder geval met de MyWay). Mocht je de Myway hebben dan kan je ergens in het menu de LEDs uitschakelen, volgens mij gaat dan wel de gewone verlichting aan, maar dit moet je proberen. Mare waarom de radio aan als je film kijkt?
Totaal aantal Berichten: 151
- DS 3 1.6 THP Sport Chic
@DS3-Black
maarssen1985 schreef:
Nu was er voor het geluid speciaal een radiofrequentie gemaakt, wat prima werkte.
Dus dan zet je inderdaad de radio aan.