Poll | ||
Een DS3-clubsticker | ||
Iets | 59 | |
Niets | 12 | |
Totaal Aantal Stemmen: 71 | U moet een ingelogd lid zijn om te kunnen stemmen |
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Idem!
Goed nieuws!!!
Het is een ‘GO’ geworden en men heeft mij verzekerd dat de DS# Clubstickers vrijdag al klaar zijn!!!
vrijdag of zaterdag zal ik dan verder communiceren hoe e.e.a. met opsturen en betalen in zijn werk gaat. (moet ik nog even bedenken).
dus het gaat er eindelijk van komen!
vertel het rond, vertel het rond…..
Als het een beetje mee zit met het weer ben ik een weekendje met de motor weg, dus het kan zijn dat mijn reactie dan wat later komt.
Totaal aantal Berichten: 242
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Doe mij ook maar 2 stuks!
Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler
YES,.....De Clubstickers zijn net geleverd!!
ik stuur iedereen die ‘besteld’ heeft wel even een PB (of heet dat PM) over de verdere afhandeling.
lijkt me niet slim om hier mijn bankgegevens te etaleren.
mocht mijn PB of PM niet aankomen terwijl je wel had aangegeven interesse te hebben;
laat me dat dan a.u.b. even weten! (regelen we het wel anders
ik wil iedereen nogmaals bedanken! (Nitro+ in het bijzonder voor het aanleveren van het bestand).
tot gauw!
gr. Hans
p.s. ik houd genoeg stickers over voor nieuwe gegadigden
laat maar even weten!
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Top en prima geregeld Blauw + Zwart.
Totaal aantal Berichten: 338
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
stickers besteld
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Totaal aantal Berichten: 242
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Heb betaald! Zie ze dus graag tegemoet!
Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler
Totaal aantal Berichten: 74
- DS 3 1.6 e-Hdi So Chic
ik heb het bedrag ook overgemaakt. alvast bedankt voor je moeite!
DS3 e-Hdi, Gris Thorium/Rouge Carmen, Carmen Dashboard, Pack Perfo, Pack Comfort, Pack HiFi/USB, Borbet X8 16” (en in de winter InterAction Meteor 15”)
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
ik heb het net ook over gemaakt, laat maar komen, eens kijken of ik nog ergens plaats heb….
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Totaal aantal Berichten: 14
- DS 3 DS3 1.6 So Chic E-HDI 90
ik moet nog even wachten (crisis op de rekening) maar eind van de maand bestel ik ze ook zeker!
31-12-2012: 60.000Km | 31-12-2013: 72.500Km
Hoi Allemaal,
deze week zullen de stickers wel arriveren bij degene die al besteld hebben.
hopenlijk regelen de anderen die ook gezegd hebben er 2 te willen afnemen dat deze week ook nog.
mijn eigen sticker zit er inmiddels op en ik moet toegeven dat ik behoorlijk heb lopen knoeien!
de stickertekst is er ‘in spiegelbeeld’ achterop gedrukt, omdat de sticker op de binnenkant van de raam geplakt moet worden (op de lijmlaag kun je natuurlijk niet drukken).
aangezien je de sticker met de achterklep open erop moet plakken, moet die er dus op zijn kop tegenaan.
check, check, dubbelcheck dus….voor je hem er echt opplakt!
gr. Hans
p.s. ik heb nog stickers genoeg , dus; wie nog wil??? (nieuwe bestellers altijd welkom)
Ik ben weer terug van me weekendje weg met de motor, dus ik zal de pm even doornemen en dan de overboeking doen. Alvast bedankt voor je werk om de stickers te regelen.
Totaal aantal Berichten: 74
- DS 3 1.6 e-Hdi So Chic
ik heb de stickers vandaag ontvangen. bedankt!
of ik ze er al direct op plak weet ik nog niet… maar ze zijn er nu en dan heb ik in ieder geval ook meegeholpen het “stickerproject” door te kunnen laten gaan.
weet je trouwens of de sticker (als hij echt niet goed zit) er ook redelijk eenvoudig weer af kan?
of is het superglue….. (en het is natuurlijk goed uitkijken met de achterruitverwarming)
DS3 e-Hdi, Gris Thorium/Rouge Carmen, Carmen Dashboard, Pack Perfo, Pack Comfort, Pack HiFi/USB, Borbet X8 16” (en in de winter InterAction Meteor 15”)
bij mij loopt de sticker maar over 1 lijntje van de achterruitverwarming (het bovenste lijntje).
sterker nog; het op 1 na bovenste lijntje dient meteen als meetlat om je sticker er recht op te plakken.(er dus net boven blijven)
volgens mij moet hij er dan in 1x goed op kunnen. wel opletten met spiegelbeeld en onderste boven plakken
bij mijn weten is het geen ‘superglue’, dus dat zal het probleem niet zijn.