













































Totaal aantal Berichten: 43337
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Over 4 weken? Ik heb dat ding in 2 dagen in huis
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
komt met de boot
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Mijn ervaring is dat onderdelen zoals een radiateur en uitlaat steeds moeilijker te bemachtigen is. Meestal staat het nog wel op de site als zijnde voorradig, maar als puntje bij paaltje komt is het er niet. Gelukkig is er gebruikt nog wel wat te krijgen.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Nouja, 4 weken, wat maakt het uit? Eerst de rest van de onderdelen maar een zien op te scharrelen. Een condensor lijkt me een veel grotere uitdaging dan een radiateur.
En tuurlijk kan het in 2 dagen in huis zijn, maar niet voor dat geld waarschijnlijk.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
waterman schreef:Over 4 weken?
Ik heb dat ding in 2 dagen in huis
ja voor 200,-ik ook maar voor 50,- ?
La Léo schreef:Nouja, 4 weken, wat maakt het uit? Eerst de rest van de onderdelen maar een zien op te scharrelen. Een condensor lijkt me een veel grotere uitdaging dan een radiateur.
En tuurlijk kan het in 2 dagen in huis zijn, maar niet voor dat geld waarschijnlijk.
indd op t gemakkie
F.SvM schreef:komt met de boot
5 december whaaaaa!




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
peter bonhof,heeft nog condensors.
200 euro
vgf
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.





















Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ik heb hier ook nog wel een zeer goede gebruikte (+/- 1 jaar) radiateur staan, compleet met propellors.
Is zo’n 320mm hoog type, dus staat op ‘pootjes’...ben effe kwijt of dat voor een 2400 of een 2500 was.
‘Spirit of avant-garde’
@pascal voor trs? maten?
gr,joost






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Die op pootjes moet je niet hebben, want die zijn dus kleiner (vandaar ook die pootjes, om de hoogte uit te vullen.
Zaten op oude types 2000 en 2200 uit de jaren 70 volgens mij…
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
okee die ken ik wel ja heb er eens eentje gehad maar was te slecht en bij koperboer ingeleverd
dan nog maar een paar weekjes wachten geeft niet





















Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
@Leo: dank je; ik wist niet voor welk type en dacht voor een 2400..niet dus.
@Joost: heb hem een klein jaartje in Maya gehad, ging prima maar is wat krapjes.
Valt qua inhoud tussen de originele kleine (airco-loze) radiateur en een grote voor een TRS mèt airco.
Die radiateur zit er nu in, want zoals gezegd moet je een aparte waterpijp maken.
De radiateur staat nu werkeloos in de garage, ik gun hem liever aan iemand die er gebruik van kan maken.
Goed, dat moet dus een ouwe 2L of 2200 zijn, géén Douvrin’s.
Maya heeft de koppakking eruit liggen, ding heeft een tik gehad toen ik kort na inbouw van de TRS motor de motor aan de kook had wegens een slecht contact met de thermoschakelaar-wentelwiekaanstuurder..
Zucht..ach zo blijf je bezig
‘Spirit of avant-garde’
ok, en dat weet ik indd van die extra retour waterbuis ivm de retour-aansluiting van de trs radiateur
succes met de koppakking wissel.
gr,joost