hallo, ‘n paar maand terug meldde ik hier ‘t probleem met m’n toerental; bleek dat mijn resonantiedoos stuk was. Mijn vraag: heeft er iemand zo’n doos liggen of weet iemand waar ik die kan vinden ?? Dan kan ik eindelijk mijn 16-klepper terug de baan opsturen! Danke!
ik meen me te herinneren dat er meerdere malen om een pic is gevraagd. Heb je die inmiddels?
Jawel, die heb ik geplaatst bij m’n eerste topic over die resonantiedoos. Veel meer dan ‘n zwarte plastiek doos is ‘t echter niet, wel onmisbaar voor m’n 16-klepper groetjes, Jos
voor de duidelijkheid dit is wat hij zoekt http://www.mijnalbum.nl/Album=B3XRTYHB
lijkt me niet zo moeilijk te vinden zijn op een sloperij
En toch, dit type van motor heeft nooit goed verkocht; bijgevolg zijn specifieke onderdelen moeilijk te vinden. Doch , Jaap uit Apeldoorn heeft er eentje liggen: misschien reeds deze maand nog draait mijn 16-klepper ! Fingers crossed ! groet, Jos
in nederland is de 16v de meest verkochte uitvoering vermoed ik. Zelfs die was toen al rond de 60-70k hfl.
Totaal aantal Berichten: 3440
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Op service.citroen.com staat hij als onderdeelnummer 1421 C8 nog gewoon verkrijgbaar.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
En, jawel, dankzij de resonantiedoos van Jaap draait m’n 16-klepper alsof ie nooit heeft stilgestaan ! iedereen bedankt voor de reaktie’s ! groeten, Jos
Totaal aantal Berichten: 108
- XM Break 2.0i Turbo C.T AUT. LPG G3
- XM 2.0 16v aut SX
Das fijn om te horen, zo heeft het inlaatspruitstuk, 2 mensen (Jos (resonantiebox) en Djidde (MAP-sensor)) kunnen helpen, als donor ben je dan trots
Soms is het beter, om te vragen om vergiffenis, dan toestemming. (Oud-Zeeuwse wijsheid)