Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Zo nieuw zijn ze eigenlijk niet die 3D-achterlichten. De DS3 Racing Concept in Geneve 2010 had ze ook al…
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
En de Revolte
WOW, dat ziet er gaaf uit. Als deze voor een leuke prijs zijn te verkrijgen, houd ik me aanbevolen.
Is het Full LED, dus alles in LED uitvoering, richtingaanwijzers, mistlampen, achteruit, of dat niet?
Erik
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Volgens mij zijn de richtingaanwijzers, de achteruitrijlamp en de mistlamp nog gewoon halogeen. Dus nee, ik denk niet dat deze lampen Full LED zijn.
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 THP Sport Chic
Krish schreef:Ik zal morgen eens langs lopen in bij mijn verdeler…
Meer info volgt
Sorry voor de late reactie, ik ben niet veel thuis geweest
Maar ik ben bij even binnen gelopen in bij mijn garagist, ze staan nog niet in het systeem voor te bestellen enkel het huidig model.
Grt
Kristof
Misschien is dit nu een goed onderdeel voor een gezamenlijke inkoopactie. Het lijkt me dat er voldoende interesse is.
Heb zojuist even contact gezocht met mijn eigen Citroën Dealer en die gaan kijken wat ze kunnen betekenen.
Heb al regelmatig contact met één van de, zeer behulpzame, verkopers en die houdt het iedere dag al even in de gaten of ze in de onderdelenlijsten staan!
Dus… To be continued
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Goed om te horen. Vind € 300 wel een flinke prijs moet ik zeggen, dus ik hoop dat er een betere prijs naar voren komt.
Erik
Misschien handig voor een overzicht zodat we kunnen zien hoeveel mensen nu daadwerkelijk interesse hebben
Copy/paste deze lijst en voeg je naam toe als je interesse hebt:
JA, ik heb zeker interesse in een groupbuy van de DS3 3D LED achterlichten:
1) W_H
2)
Goed idee!
Heb de startpost e rook gelijk op aangepast
- W_H
- Fabian Wierth
-
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
- W_H
- Fabian Wierth
- Prouds3
Totaal aantal Berichten: 260
- C4 (2004-heden) e-C4 Shine
- C3 Shine
- W_H
- Fabian Wierth
- Prouds3
- MarcelB
Citroën C3 Shine 2019 Zwart
Citroën e-C4 Shine 2021 Zwart
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
- W_H
- Fabian Wierth
- Prouds3
- MarcelB
- Frosty85
Mits de prijs “redelijk” is.
Wat vindt jij “redelijk” ? Dat is namelijk een ruim begrip!
Frosty85 schreef:- W_H
- Fabian Wierth
- Prouds3
- MarcelB
- Frosty85
- DS3R