Vorige week heb ik bij een Citroën dealer een 2 jaar oude C3 gekocht. De verkoper verzekerde mij dat de auto schadevrij was.
Vanmorgen kwam ik erachter dat er aan de auto in april jl lichte schade is ontstaan tijdens een onderhoudsbeurt en het vervangen van de voorruit. Het.linker voorspatbord en linker portier zijn bijgewerkt en overgespoten. Het totaalbedrag van de reparatie is EUR 650 (exclusief voorruit) geweest, wat ook iets zegt over de aard van de schades. Ook is de voorruit vervangen.
De reparatie is door een professioneel bedrijf uitgevoerd maar kennelijk is toen de verkeerde raamstijl gemonteerd waardoor ik weer terug moet naar de garage omdat de microfoon unit ontbreekt.
De garage gaat het oplossen, maar het kost mij weer tijd en geld.
Hoe zouden jullie dit aanpakken, omdat ik hier toch een vreemd gevoel van krijg.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet,
Marcel.
ik krijg al rillingen als ik een dealer iets hoor “verzekeren”...
ik begrijp dat dat niet altijd doenbaar is maar deze beloftes zou je moeten laten opschrijven met handtekening.
ze hadden mijn vriendin net hetzelfde wijsgemaakt toen ze haar anderhalf-jaar oude ex-bedrijfsleasingwagen ging ophalen, later bleek dat ie in een vrij zwaar ongeluk moet gezeten hebben aangezien hele stukken van het chassis herlast waren en een geplooid of gebarsten chassis is in de meeste gevallen zelfs perte-total.
verhaal gaan halen bij dealertje van m’n….. en mijnheer hoorde het donderen in Keulen. “heb ik dat gezegd?! dat zal u verkeerd begrepen hebben”
Nobody expects the Spanish Inquisition!