XBXG schreef:waterman771 schreef:heb je een foto van de motorruimte van je BX 21D12?
nee, hij wil een foto van de mijne.
die moet ik nog maar eens gaan maken. Ligt nu te veel zooi op de motorkap, lees een xantiainterieur.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:XBXG schreef:waterman771 schreef:heb je een foto van de motorruimte van je BX 21D12?
nee, hij wil een foto van de mijne.
die moet ik nog maar eens gaan maken. Ligt nu te veel zooi op de motorkap, lees een xantiainterieur.
Sorry. ops:
Even niet goed meegelezen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Zeg waar blijven die foto’s?
Saillant details trouwens:
Toen we de gastank eruit hadden, bleek er tussen de tank en de kofferbakbeplating een heus kofferbakklepje met 2 goede scharnieren te zitten!
Harm schreef:Zeg waar blijven die foto’s?
Saillant details trouwens:
Toen we de gastank eruit hadden, bleek er tussen de tank en de kofferbakbeplating een heus kofferbakklepje met 2 goede scharnieren te zitten!
de is al een :photo langs gekomen
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
McDean schreef:zoals belooft
eerst een foto hoe de auto was toen ik hem kreeg:
en nu na 1 dag met 11 man op de bx los zijn gegaan:
ps bij de sloop lachte hun zich rot
Vooral de op de 2e foto goed zichtbare, door stoterstangen subtiel (met mega-waterpomptang) uitgevoerde modificatie naar het 307 uiterlijk is natuurlijk érg bijzonder
Ook de littekens van de moker op de C-stijlbeplating zijn goed zichtbaar. Wiens bloed (er moet nog een klein donker vlekje te zien zijn) was dat daar nou eigenlijk?
Ich bin ein Breaker
hehe geen plaatjes van het “interieur”?
- BX Sport MK2
- AX GT chic
op verzoek
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EHB3USSI
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Je hebt toch wel de velgen bewaard he?:)
Enne… de typeplaatjes op de AX-klep laten zitten?
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Harm schreef:Je hebt toch wel de velgen bewaard he?:)
Enne… de typeplaatjes op de AX-klep laten zitten?
velgen zitten nog onder het wrak (kadootje voor de sloop)
en wat moet ik met Ax typeplaatjes
Goedenavond Daan en consorte,
Het doet mij deugd dat jullie zo’n ontzettende lol hebben gehad met het slopen van onze ouwe trouwe BX. Werkelijk alles wat herbruikbaar is eruit gehaald, super! Fijn idee dat veel onderdelen nog een tweede leven gaan krijgen op een BX. Het was voor mij mijn vierde en laatste exemplaar. Ik heb altijd met enorm veel plezier rondgereden in de BX-en maar heb nu een Xantia 1.8. 16klepper gekocht.
In een aantal reacties las ik de opmerking dat er niet zo veel onderhoud aan de auto zou zijn gepleegd. Dat is ten dele waar. De hydrauliek is tot het einde toe altijd goed bijgehouden geweest. Maar als je na je tweede koppakking weer merkt dat hij weer gaat lekken doe je er niet zoveel meer aan. Het intertieur heb ik wel tot het einde verzorgd.
Al met al heb ik deze auto drie jaar gehad. Gekocht voor 800,- Euro met een kilometerstand van 275.000. Mijn doel was het halen van de vier ton maar op 380.000 heb ik de strijd opgegeven.
Groet JanS
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
- BX Sport MK2
- AX GT chic
moet wel zeggen dat deze bx meer roest had dan me lief is (op plekke dat je nooit gezien zou hebben)
daan , wat moet je voor de emblemen hebben en is de spoiler er nog (geen foto’s van gezien) of is die richting sloop verdwenen ?
MVG; Eric
De spoiler is er nog, voor zover ik weet nog niet besproken. Van de emblemen meen ik me te herinneren dat ze al voor iemand bestemd waren. Overigens heb ik nog een “CITROEN” en een “BX” van een Millesime/Chic liggen, dus de chromen uitvoering
Zeg het maar harm wat je er voor wil hebben je woont voor mij een heel stuk dichterbij , MVG; Eric